Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلومینیوم اراک گفت : من تا پایان فصل قرارداد دارم و حالا احساس می‌کنم انتخاب خیلی خوبی کردم. انتخاب من با ذهنیت دیگری بود و حالا می‌بینم هواداران واقعاً یار دوازدهم هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا منصوریان در مراسم معارفه خود در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت:

پس از استقلال، این اولین معارفه‌ای بوده که به این شکل داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رسول (خطیبی) عزیز تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیده و امتیازات کافی گرفته است. اتفاقاتی در دو هفته گذشته افتاده که نتایج، موردقبول بازیکنان نبوده است. بازیکنانی که دوست داشتم در تیم من باشند، روبه‌روی من نشسته‌‌اند و دست در دست هم باید روزهای سخت را بگذرانیم. ان‌شاءالله با کمک هم، تیم را به ثبات کلی برسانیم. آدمی نیستم که دست یاعلی بدهم و وسط راه قهر کنم. من تا آخر هستم.

وی همچنین در جمع خبرنگاران گفت:

زمانی که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دعوت به همکاری کردند، خیلی زود به نتیجه رسیدیم، چون دوست داشتم فضای اراک را تجربه کنم. امروز اولین روزی است که به اراک آمده‌ام و در ۴۹ سال سنم در اراک نبودم. فکر نمی‌کردم جو فوتبالی اینجا، اینگونه باشد و اینقدر عاشق داشته باشد. راه بسیار سختی داریم و اوایل کار بسیار سخت خواهد بود. باید گذری داشته باشیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. هنوز حس باخت در صورت بچه‌ها و هواداران وجود دارد. ان‌شاءالله بانی خیر باشیم و کمک کنیم خدا به تیمی که پس از سال‌ها به لیگ برتر آمده است، نگاه مثبت و لطفی داشته باشد تا سربلند باشیم.

سرمربی آلومینیوم اراک با ابراز امیدواری به اینکه امانتدار و پرچمدار هواداران این تیم باشد، بیان کرد:

‌ راه سختی داریم و فکر می‌کنم با اتحاد و همدلی، راه جدیدی را شروع کنیم. مهدی مهدوی‌کیا تنها اراکی با ما بود و پس از آن هم میثم مجیدی بازیکن خودم بود. شرایط اراک نزدیک به آبادان و انزلی است و مردم با فوتبال زندگی می‌کنند. تیم آنها در لیگ برتر است و علاقه‌مند شده‌اند. آنها بُردهای خوبی داشتند و نتایج قابل قبولی مقابل پرسپولیس و تراکتور داشتند. اتفاق هفته گذشته فوتبالی است و باخت‌ها و بُردهای سنگین در راه است. باید تلاش کنیم پیروزی‌ها را دشت کنیم و از باخت‌ها دور باشیم. از این جو خیلی خوشم آمد.

منصوریان درباره هدف‌گذاری خود با آلومینیوم اراک تصریح کرد:

سال‌های اول تا سوم برای تثبیت است و فرقی نمی‌کند چه پیش‌زمینه‌ای دارید. باید بمانید و برگشت رو به عقب نداشته باشید. امتیازات خوبی جمع شده و آلومینیوم با سه امتیاز هفته پیش می‌توانست بالاتر بیاید، اما شکست خورد و به رده نهم جدول رسید. امتیازات خیلی نزدیک است و به بازیکنان گفتم بزرگ شدن را در ذهن خود ببینید.

«به جز ۱۰ تا ۱۵ بازیکن، سایر بازیکنان لیگ برتر تفاوتی ندارند و بقیه مسائل به همیت و جسارت بازیکن بستگی دارد.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد:

هدفگذاری آلومینیوم در سه سال اول باید تثبیت باشد. در سال چهارم به جایگاه واقعاً خوبی برسد و در سال پنجم، دیدگاه سطح بالا را عملیاتی کنند. تیم‌های بزرگ با توجه به شرایط کرونایی تماشاگر ندارند و نمی‌توانند فشار کافی را بر تیم‌های تازه‌وارد بیاورند. می‌توانید بسیاری از اتفاقات را در سال‌های اول و دوم رقم بزنید. این برمی‌گردد به اینکه بازیکن چقدر توانایی در خودش می‌بیند و مربی چقدر می‌تواند به بازیکنان خود، اعتمادبه‌نفس بدهد تا مقابل تیم‌های بزرگ‌تر به برد برسند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به مدت قرارداد خود با این باشگاه اظهار داشت:

من تا پایان فصل قرارداد دارم و حالا احساس می‌کنم انتخاب خیلی خوبی کردم. انتخاب من با ذهنیت دیگری بود و حالا می‌بینم هواداران واقعاً یار دوازدهم هستند.

منصوریان در مورد فعالیت باشگاه آلومینیوم اراک در نقل‌وانتقالات گفت:

احتمالاً در هر یک از پُست‌های دفاع، هافبک و حمله، یک بازیکن جذب می‌کنیم. شکارچی‌های بزرگ بالای جدول، همه را جذب می‌کنند و با توجه به بودجه باشگاه، تلاش می‌کنیم بازیکنانی بگیریم که توازن تیم به هم نخورد. به مدیرعامل باشگاه لیستی دادم و اولویت‌های اول، دوم و سوم را مشخص کردم تا از شش یا هفت بازیکن، سه بازیکن جذب کند.

وی درباره دستیاران خود در اراک بیان کرد:

محمد خرمگاه و علی دهقان با من هستند. مهاجری به‌عنوان آنالیزور کنار ماست و یک دستیار دیگر به کادر فنی اضافه می‌شود.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد دیدار با هوادار در جام حذفی تصریح کرد:

من فردا و پس‌فردا وقت دارم و اگر با عنایت خدا پیروز شویم، دلیلی نیست که بگویم من باعث پیروزی شدم. در این ۴۸ ساعت می‌توانم بازیکنان را از اتفاق هفته گذشته باخبر کنم و بگویم ممکن است یک اتفاق هم پیش رو باشد تا انرژی منفی به انرژی مثبت تبدیل شود. دیدار با هوادار به مراتب از دیدار با تیم‌های لیگ برتری سخت‌تر است.

منصوریان در این باره که فکر می‌کند آلومینیوم چقدر به سابقه مربیگری او کمک می‌کند، خاطرنشان کرد:

ابتدا شرایط خودم را می‌بینم، بعد شرایط بازیکنان را. زمانی که در آینه خودمان را می‌بینیم، خودمان را بیشتر دوست داریم و می‌خواهم هم من به آلومینیوم کمک کند، و هم آلومینیوم مانند نفت، ذوب‌آهن و تیم امید به من کمک کند. به هواداران پیغام می‌دهم که گذر سختی داریم که ان‌شاءالله آن را رد می‌کنیم و لبخند را روی لب آنها می‌آوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان لیگ برتر آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی که این روزها هدایت تیم شادکام مشهد را برعهده دارد با تیپ‌های خاص در کنار زمین حاضر شد.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا نیکبخت واحدی یکی از خوشتیپ‌ترین بازیکنان فوتبال ایران بود و هست. او همواره با ظاهر و تیپ‌هایی که می زد مورد توجه هوادارانش قرار می گرفت و بعضا هم به همین خاطر به کمیته انضباطی احضار می شد.

نیکبخت بارها به خاطر استایل و حتی مدل موهایش از فوتبال محروم شد.

حالا او که این روزها در دنیای مربیگری فعالیت می کند و هدایت تیم شادکام مشهد را برعهده دارد، با استایلی خاص و دیدنی کنار زمین تیمش را کوچ می کند و لباس‌ و استایلش را می توان در فشن شو های میلان دید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیپ هایی که در دهه شصت "تهاجم فرهنگی" بود (+عکس) گلزنی نیکبخت در لیگ برتر پس از دو سال

دیگر خبرها

  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی