Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در دیدار با رئیس سازمان زندان‌ها در کردستان با تبریک عید مبعث اظهار کرد: باید به مقوله زندان و زندانبانی اسلامی پرداخته شود.

وی با بیان اینکه باید به پیشگیری از وقوع جرم جدی‌تر پرداخته شود، افزود: بسیاری از مشکلاتی که امروز وجود دارد اگر در گذشته با پیشگیری مانع وقوع آن می‌شدیم امروز مجبور به هزینه‌های بالا در زندان نمی‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: برای تامین زمین در بیجار و جاهایی که نیاز است سعی خواهد شد پیگیری لازم در استان انجام شود.

استاندار کردستان اعلام کرد: موضوع اراضی زندان‌های شهرستان‌ها باید تعیین تکلیف شود ‌ اگر کاری از دست استانداری بربیاید اداره زندان‌ها را همراهی خواهیم کرد.

مرادنیا اضافه کرد: اعتبار لازم برای تعیین تکلیف اراضی زندان‌ها توسط سازمان زندان‌های استان باید دیده شود، اضافه کرد: اگر اعتبار لازم وجود دارد نباید غفلت کنیم.

توانمندسازی زندانیان اولویت اصلی است

رئیس سازمان زندان‌ها نیز در این دیدار با نبرسک عید مبعث اظهار کرد: زندانبانی در نظام دینی شاخص و تفاوت‌هایی با نظام غیردینی دارد و ما نمی‌توانیم نسبت به علل و زمینه‌های خطای افراد خطاکار بی‌تفاوت باشیم.

محمدمهدی حاج محمدی بیان کرد: از زمینه‌ها و علل بزهکاری افراد بیکاری و عدم اشتغال است و قطعا اگر بناست در زندان هم ناامید از اصلاح مجرمین نباشیم باید برای بازگشت قابل اعتماد آنها به جامعه بحث اشتغال آنها را مورد توجه قرار دهیم.

وی اعلام کرد: برنامه‌ریزی برای اشتغال زندانیان در دستور کار قرار گرفته و عدد اشتغال محکومان شاغل در زندانها باید به 50 درصد برسد.

وی با بیان اینکه توانمندسازی زندانیان برای ما اولویت است، خاطر نشان کرد: و امروز این هدف 50 درصدی محقق شده است.

رئیس سازمان زندان‌ها اعلام کرد: استانداران و همه مسوولان باید زندانبانی را یاری کنند تا به ماموریت اصلی زندانها در کمک به ایجاد امنیت جامعه برسیم.

حاج محمدی تصریح کرد: از محل اعتبار سفر ریاست قوه قضائیه بنا بوده از سوی استانداری به زندان‌ها سه میلیارد تخصیص داده شود و نیاز است تعهدات سه میلیاردی استانداری استان محقق شود.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز در این دیدارگفت: باید انسان‌های خطا رفته را به جامعه بازگردانیم در این راستا تلاش کنیم.

مراد فتحی افزود: بازگشت افراد خطا رفته به آغوش جامعه کار انسان‌های بزرگ و انبیای الهی است و ما هم باید در این راستا قدم برداریم.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار کردستان دیدار رئیس سازمان زندان ها سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند