Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@18:28:36 GMT

دستگیری 8 نفر از عوامل تیراندازی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۷۵۷

جام جم آنلاین کرمانشاه، سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: به دنبال وقوع سه مورد درگیری منجر به تیراندازی در نقاط مختلف شهرستان کرمانشاه رسیدگی به مووضع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در مورد نخست ماموران کلانتری ۱۷ بعثت پس از وقوع درگیری مسلحانه به اعضای 2 خانواده به علت اختلافات قبلی، 2 نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حیدری تصریح کرد: در مورد دوم نیز پس از یک درگیری در روستای چشمه گچی بخش سرفیروز آباد تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شده و 4 نفر متشکل از 3 مردو یک زن را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: در ماموریت سوم نیز یک زن و شوهر پس از تیراندازی به شهرستان فردیس استان البرز گریختند که با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر و به کرمانشاه منتقل شدند.  
وی در پایان از معرفی عوامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه رییس پلیس امنیت عمومی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمود کلوانی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات فراوان موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در استان همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه درگیری و شرارت و تیراندازی و ارازل اوباش سطح ۱ استان همجوار بوده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجغ قضایی معرفی گردیدند.

سرهنگ کلوانی ادامه داد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت‌های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می‌باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش به موقع هر گونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه