Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:38:04 GMT

مسی و رونالدو طاقت دوری از هم را ندارند! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۹۷۸

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بعد از 16 سال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، دو فوق ستاره دنیای فوتبال در دو دهه اخیر این روزها حداقل در لیگ قهرمانان شرایط خوبی را سپری نمی کنند و هیچدام قادر به راهیابی به مراحل پایانی نیستند. دیشب یوونتوس علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان نتوانست از سد پورتو عبور کند و در نهایت در مرحله یک هشتم نهایی با لیگ قهرمانان وداع کرد تا کریستیانو رونالدو مانند سال گذشته حذف در این مرحله را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما شرایط برای لیونل مسی و بارسلونا نیز متفاوت نبود. بارسا نیز امشب علیرغم خلق موقعیت های فراوان، 1-1 در خانه پاری سن ژرمن متوقف شد تا خبری از این تیم و لیونل مسی نیز در یک چهارم نباشد. مسی علیرغم به ثمر رساندن یک گل تمشایی، یک ضربه پنالتی و یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا در حذف زودهنگام تیمش نقش آفرینی بکند. حالا برای اولین بار از فصل 05-2004، نه مسی و رونالدو در این مرحله حضور ندارند.

 

جالب اینجاست سه سال قبل و در جام جهانی 2018 روسیه نیز همین اتفاق رخ نداد و تیم های ملی آرژانتین و پرتغال در فاصله ای چند ساعته و در مرحله یک هشتم برابر فرانسه و اوروگوئه شکست خوردند تا مسی و رونالدو دوشادوش یکدیگر روسیه را ترک کنند. جالب اینجاست کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، دو ستاره نوظهور دنیای فوتبال هر دو در مرحله بعد حضور دارند.

 

یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، مسؤولان بنگلادش روز دوشنبه گزارش دادند که تاکنون چهار نفر به دلیل گرمازدگی در دو روز گذشته در کشور بنگلادش جان خود را از دست داده اند.

روز گذشته کار در برخی از محل‌های ساخت‌وساز در هوای آزاد با توجه به گرمای طاقت فرسا در داکا پایتخت این کشور متوقف شد. گرمای شدید قیر جاده‌ها را نیز ذوب کرد.

برای مقابله با گرمای طاقت فرسا، دولت این کشور تمامی مدارس، دانشکده‌ها و مؤسسات آموزش فنی در سراسر کشور را از ۲۱ تا ۲۷ آوریل تعطیل اعلام کرد.

اداره هواشناسی بنگلادش پیش‌تر «هشدار موج گرما» صادر کرده بود.

دمای هوا در داکا روز یکشنبه به ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش یافت. با این حال ترکیب گرما و رطوبت باعث می‌شود که افزایش دما بیش از آنچه دماسنج نشان می‌دهد احساس شود.

کارشناسان هشدار داده‌اند که میلیون‌ها نفر در این کشور در معرض تأثیرات ناشی از گرما هستند و شروع زودهنگام تابستان شدید ناشی از این تغییرات آب و هوایی است.

کد خبر 6085797

دیگر خبرها

  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!