Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا از عملکرد تیمش مقابل پاری سن ژرمن می گوید. 

رونالد کومان از نمایشی که بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن ارائه داد کاملا راضی به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری و به نقل از RAC1، تیم های پاری سن ژرمن و بارسلونا در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پاریس مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش دو تیم در نهایت نتیجه 1-1 را روی اسکوربورد ثبت کرد تا پاری سن ژرمن با توجه به پیروزی 4-1 در بازی رفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در مصاحبه خود پس از بازی گفت:

ما ریسک کردیم و بر حریف تسلط داشتیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم اما بهره لازم را نبردیم. وقتی با نتیجه 1-1 به رختکن رفتیم، اوضاع کمی پیچیده شده بود. در نیمه دوم کمی بیشتر از نیمه اول فرصت از دست دادیم. به خاطر نگرش تیم بسیار خوشحالم و از دید من شایستگی نتیجه بهتری را هم داشتیم. تا پایان بازی به تلاش مان ادامه دادیم تا آن بازی که شایستگی اش را داشتیم ارائه دهیم. آینده مسی؟ خودش باید تصمیم بگیرد، نه شخص دیگر. در هر صورت از نظر لئو تیم در مسیر درستی قرار دارد و آینده خوبی پیش روی این بازیکنان است. فکر نمی کنم لئو شکی در خصوص آینده این تیم داشته باشد. ما این جدال را در نیمه دوم بازی رفت واگذار کردیم. اوضاع بسیار پیچیده و دشواری داشتیم اما سعی و تلاشمان را انجام دادیم. می توانستیم 2-1 و حتی 3-1 از پاری سن ژرمن پیش بیافتیم اما نتیجه 4-1 بازی رفت در نیوکمپ کارمان را پیچیده ساخت. این تیم نشان داد که آینده دار است. بر این باورم که همه می توانیم به این گروه و تصویری که امشب از خود نشان داد افتخار کنیم، مخصوصا رئیس جدید باشگاه. لاپورتا گفته بود که به پاریس می رویم تا حداکثر تلاش مان را انجام دهیم، همان کاری که ما امشب انجام دادیم. از لیگ قهرمانان کنار رفتیم اما با احساس خوبی به خانه می رویم. 

همچنین بخوانید:

پاری سن ژرمن 1-1 بارسلونا؛ در لیگ قهرمانان بی رحم باش یا بمیر!

آنتوان گریزمان: بارسلونا مستحق این حذف زودهنگام نبود

 

اخبار داغ 

پیغام امید ابراهیمی به مدیران استقلال؛ فصل بعد منتظرم باشید زور فدراسیون به بحرین نرسید | میزبانی را به تیم ملی ندادند، به باشگاه ها هم نمی دهند! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کاپلو: اشتباه رونالدو نابخشودنی است؛ باتجربه های یوونتوس فقط موقع برد جلوی دوربین می روند! دوست صمیمی الگری و افشای دلیل رد پیشنهاد رئال مادرید: من دلقک نیستم! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)

گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت