Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: لیگ برتر امسال فقط یک پدیده داشت، جامعه والیبال لیگ جذابی را شاهد بودند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل، درباره کسب عنوان سومی مشترک در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: لیگ امسال کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا بحث کرونا و سلامتی ورزشکاران و غیره مطرح شد که در نهایت در ادامه دور رفت مسابقات به صورت متمرکز برگزار شد. اما در مجموع کیفیت لیگ بسیار خوب بود. بازی‌ها خیلی پرفشار و نزدیک به هم بود.

او ادامه داد: تیم ما ششم جدول بود ولی تیم سوم شهداب یزد را برد و به نیمه‌ نهایی رسید. این نشان می‌دهد تا چه اندازه بازی‌ها و نتایج نزدیک بهم بود. خوشبختانه جامعه والیبال یک لیگ جذاب را امسال شاهد بود.

عطایی در مورد عملکرد هراز آمل توضیح داد: تیم ما فوق‌العاده بود. فکر نمی‌کنم تا به امروز تیمی که اولین سال حضورش در لیگ را تجربه کرده باشد به عنوان سومی دست یافته باشد.

سرمربی هراز آمل در پایان با اشاره پدیده‌های فصل جاری لیگ گفت: به نظر من پدیده یعنی کسی که تا حالا در هیچ بازی دیده نشده باشد. امسال لیگ بازیکن جوان زیادی داشت اما اکثر آن‌ها قبلا یا در تیم‌ملی دیده شده بودند و یا در رده‌های پایه اما به اعتقادم محمد کاظم غفاری جزو پدیده‌ها بود. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، طی روزهای گذشته امتیاز تیم لیگ برتری والیبال هورسان رامسر به فروش رسید.و این تیم امروز به طور رسمی کناره گیری خود را برای فصل آینده لیگ برتر والیبال به فدراسیون والیبال اعلام کرد.

لازم به ذکر است امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به تیم سایپا تهران به فروش رسید.

تهران پس از سال های طولانی چهار نماینده در فصل جاری لیگ برتر والیبال خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد