Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@08:08:03 GMT

احتمال دیدار نتانیاهو و بن‌سلمان در امارات

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۱۴۶۲

احتمال دیدار نتانیاهو و بن‌سلمان در امارات

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد که احتمال می‌رود «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در جریان سفر به امارات با «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان دیدار کند.

در اطلاعیه این شبکه آمده است: «نتانیاهو ممکن است با ولیعهد عربستان سعودی در چارچوب سفر برنامه‌ریزی‌شده به امارات دیدار کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه پیش از این اعلام کرده بود که نخست‌وزیر اسرائیل روز پنجشنبه قصد دارد به امارات متحده عربی سفر کند.

اوایل فوریه اعلام شده بود که سفر نتانیاهو به امارات و بحرین به دلیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای به زمان دیگری موکول شده است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سفر نتانیاهو به امارات دیدار نتانیاهو و بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش محرمانه مشاجره وزیر خارجه آلمان با نتانیاهو

کانال ۱۳ شبکه خبری اسرائیل از مشاجره لفظی بین آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار اخیر آن‌ها در سرزمین‌های اشغالی خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هفته نامه اشپیگل در مطلبی نوشت: کانال 13 شبکه خبری اسرائیل گزارش داده است که آنالنا بائربوک، وزیر خارجه فدرال آلمان و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شدت بر سر فیلم نوار غزه که نتانیاهو در جریان گفتگو در سرزمین های اشغالی نشان داد، بحث کردند.

بر این اساس در این فیلم نشان داده است که در بازارهای نوار غزه مواد غذایی کافی وجود دارد. ظاهراً نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواست با استفاده از این فیلم ضبط شده ثابت کند که شرایط در این نوار ساحلی محاصره شده چندان وخیم نیست. این مقام آلمانی سپس به گرسنگی مردم در این منطقه ساحلی اشاره کرد و به نتانیاهو پیشنهاد کرد که تصاویر کودکان گرسنه را در تلفن همراه خود نشان دهد. به گزارش کانال 13، بائر بوک انتقادات واضحی علیه این رژیم بیان کرد.

چندین هفته است که وزیر امور خارجه آلمان مانند تقریباً تمام شرکای بین‌المللی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو درخواست می کند که به دلیل خطر قحطی در نوار غزه به دلیل محاصره این منطقه توسط اسرائیل، اجازه ارسال کمک‌های بیشتر به نوار غزه را بدهد. با این حال، بر اساس اطلاعات برنامه جهانی غذا (WFP)، نرخ کلی کامیون‌های مواد غذایی که در ماه مارس و آوریل وارد نوار غزه می‌شوند، تنها نیمی از رقم ژانویه بوده است.

به گزارش کانال 13 اسرائیل گفته می شود که نتانیاهو به بائربوک توصیه کرده است که به عکس های بازارها و همچنین افرادی که در ساحل هستند نگاه کند. بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه آلمان از او خواسته است که این تصاویر را به دلیل عدم مطابقت با واقعیت در نوار غزه نشان ندهد.

گفته می شود که نخست وزیر اسرائیل نیز به نوبه خود با صدای بلند پاسخ داده است که این عکس ها واقعی هستند و اسرائیل مانند نازی ها واقعیت اختراعی را نشان نمی دهد. در این گزارش آمده است که نتانیاهو به معنای واقعی کلمه گفته است: "ما مانند نازی ها نیستیم." در سال 1942، نازی ها از یک گروه فیلمبرداری خواستند که یک فیلم تبلیغاتی با صحنه هایی از زندگی روزمره در گتوی ورشو بسازند. گفته می‌شود که بائربوک سپس از نتانیاهو پرسید که آیا می‌خواهد بگوید که پزشکان در نوار غزه و رسانه‌های بین‌المللی حقیقت را گزارش نمی‌کنند.

نهاد اسرائیلی Cogat که مسئول تماس با فلسطینی ها و کمک های بشردوستانه هستند، چند روز پیش عکس های غرفه های بازار پر از میوه و سبزیجات را منتشر کردند. آنها بازارهایی را در شمال منطقه ساحلی نشان می دهند که به ویژه تحت تأثیر کمبود مواد غذایی است.

انتشار این گزارش کانال 13، دومین شبکه خبری خصوصی بزرگ اسرائیل، اندکی پس از انتشار، سر و صدای زیادی به پا کرد. نشریه بیلد نیز این گفتگو و مشاجره را تایید کرده است.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان روز پنجشنبه از سرزمین های اشغالی دیدن کرد و با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم دیدار کرد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان هم گزارش‌ها مبنی بر مشاجره شدید با نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را البته رد نکرد. در یک کنفرانس مطبوعاتی در نشست G7 در کاپری، این مقام آلمانی در عین حال گفت: ما در مورد بحث های محرمانه گزارش نمی دهیم. وزارتخانه و سفیر آلمان در اسرائیل اظهار نظر کرده‌اند.

وزارت خارجه آلمان پیشتر گزارش مربوط به اختلاف بین بائربوک و نتانیاهو را گمراه کننده توصیف کرده بود. وزارت امور خارجه فدرال روز جمعه در پلتفرم «X» (توئیتر سابق) نوشت که نکات کلیدی ارائه شده در نمایش این نشست دو ساعته نادرست است. استفن زایبرت سفیر آلمان در اسرائیل نیز همین اظهارات را مطرح کرد.

آمریکا یک‌میلیارد دلار دیگر تسلیحات به اسرائیل می‌دهد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • احتمال تقابل فوتسال ایران با ژاپن در فینالی زودرس
  • گزارش محرمانه مشاجره وزیر خارجه آلمان با نتانیاهو