Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رئیس و مسئولان اداره بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان اصفهان گفت: رؤسای جمهور مختلف، هنگامی که به بن بستی می‌رسیدند برای برطرف شدن مشکلات مالی به سراغ سازمان تأمین اجتماعی می‌رفتند و از این سازمان، هزینه می‌کردند، درحالی‌که اگر سازمان تأمین اجتماعی در اختیار خود سازمان باشد، می‌تواند درآمدزایی داشته باشد و با استفاده از سود کسب شده، بیش از پیش به افراد تحت پوشش خود رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه به نظر من سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح باید تولیدکننده باشد، افزود: سعی کنید راه‌های درآمدی برای سازمان ایجاد کنید و با درآمدی که به دست می‌آورید به رسیدگی از افراد تحت پوشش خود بپردازید، چراکه نمی‌توان منتظر بود تا بودجه‌ای واریز شود و آن را هزینه کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر ضرورت تکریم بازنشستگان و سرکشی از خانواده آنان بیان کرد: امام صادق (ع) می‌فرماید "از رحمت خدا به دور است کسی که جلوی معروف را می‌گیرد"، از ایشان سؤال شد که منظور چه کسانی هستند؟ آن حضرت پاسخ دادند که "کسی که کاری برایش انجام می‌شود، اما از انجام دهنده کار، تشکر نمی‌کند"، این فعل باعث می‌شود که سایرین نسبت به انجام کار خوب دلسرد شوند، آن حضرت در ادامه می‌فرمایند: "پس از تشکر کردن لازم است کار خوب او را برای دیگران بگوییم".

او درباره مسکن بازنشستگان ادامه داد: من همیشه مخالف این هستم که خانه‌های سازمانی را در اختیار افراد قرار دهند و آن فرد پس از گذشت سی سال و یا سال‌های زیاد، مجبور به ترک آن خانه باشد درحالی‌که هیچ خانه‌ای برای خود فراهم نکرده؛ بهتر است واگذاری این خانه‌ها به صورت "اجاره به شرط تملیک" باشد و هزینه ساخت این خانه‌ها طی سال‌هایی که مشغول به کار است از حقوق او کسر شود تا افراد صاحب‌خانه شوند.

رئیس اداره بازنشستگی نیرو‌های مسلح استان اصفهان در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات این اداره تصریح کرد: در تلاش هستیم، بیشترین هزینه‌ها را از درمان به سمت معیشت و رفاه بازنشستگان نیرو‌های مسلح و پیشکسوتان جهاد و شهادت ببریم.

محمد رضا سماعی خاطرنشان کرد: تکریم و سرکشی از خانواده‌ها و سفر به شهرستان‌های مختلف، پیگیری مشکلات درمانی و رفاهی، پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از جمله کار‌هایی است که به صورت مستمر دنبال می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه مسکن بازنشستگان نیروهای مسلح نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، توصیه اخلاقی روز گذشته رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 846324 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم