Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری امروز (پنجشنبه) ۵۴ طرح فرهنگی، درمانی و اقتصادی بنیادشهید و امور ایثارگران را با سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار و ۷۴۲ میلیارد تومان در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی، بوشهر، یزد، خراسان رضوی، قزوین و تهران افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه در پنجاه و ششمین افتتاح جهش تولید و ادامه افتتاح طرح های عمرانی، در آستانه روز بزرگداشت شهدا ( ۲۲ اسفند ماه)‌ سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، چهار طرح درمانی و بیمارستانی و پنج مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران را در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی، بوشهر، یزد، خراسان رضوی، قزوین و تهران از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این طرح‌ها شامل، بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، اورژانس، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی و همچنین سالن‌های ورزشی، استخر، سالنهای همایش، سوئیت، آمفی تئاتر و مراکز اقامتی در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی، بوشهر، یزد، خراسان رضوی، قزوین و تهران بازگشایی خواهد شد.

این طرح ها (گروه الف و ب)‌ برای ۱۳۶۴ نفر اشتغالزایی کرده را در بر گرفته و با صرف ۲۹۵ میلیارد تومان اعتبار و ۴۲ میلیارد تومان در بخش خصوصی به بهره برداری می رسند.

در استان البرز،‌ افتتاح ساماندهی گلزار شهدای استان البرز با اعتبار ۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری دولتی به انجام خواهد رسید.

گلزار شهدای استان البرز در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب ساماندهی شده است.

 

۲۰ طرح تولیدی و اقتصادی در سطح کشور شامل واحدهای صنعتی، نیروگاهی، معدنی، صنایع تبدیلی، خوراک دام، پرورش دام و مرغ و ماهی و گلخانه با اشتغالزایی ۳۴۹۹ نفر با صرف ۷۸۳ میلیارد تومان اعتبار در بخش دولتی به بهره برداری می رسد.

همچنین افتتاح ۹ طرح عمرانی مسکن و واگذاری ۱۵ طرح اراضی مسکن ایثارگران در سطح کشور شامل آماده سازی سایت های مسکونی و مجتمعی برای ۶۳۵۰ واحد و واگذاری زمین برای ۴۳۵۰ واحد مسکونی ایثارگران با اعتباری نزدیک به ۱۲۶۱۶ میلیارد تومان در بخش دولتی در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام روحانی حسن روحانی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح 3 طرح هادی در شیروان

به گزارش روابط عمومی این مراسم با حضور فرماندار ،مدیر کل و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، بخشدار مرکزی، مدیران شهرستان و اهالی روستای قلعه چه برگزارشد. در این مراسم دکتر زارعی مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تقدیر از مدیران شهرستان گفت: در سال گذشته باهمراهی مسئولان شهرستان و شوراها و دهیاران روستاها عملکرد قابل قبولی در حوزه اسفالت معابر شهرستان ثبت شد . وی اضافه کرد در سال گذشته از محل قیر رایگان در شهرستان شیروان ۹۹هزار مترمربع آسفالت با اعتباری معادل ۱۷۹ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در ادامه مهندس احمدی مدیر بنیاد مسکن شیروان گفت: در این مراسم  طرح هادی ۳ روستا به مساحت ۲۱ هزار مترمربع آسفالت و ۵۶۵ متر طول جوی و جدول  افتتاح گردید. در این مراسم اسماعیل زاده فرماندار شیروان گفت: بنیاد مسکن از نهادهایی که در ابتدای انقلاب و با ابتکار امام راحل تاسیس گردید که ثمره این فرمان را امروزه با خدمات گسترده ی این نهاد از نزدیکترین روستاها تا دورترین مناطق روستایی میتوان به صورت مشاهده کرد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد