Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ماموریت‌های انجام شده در خصوص جابه‌جایی بیماران مبتلا به کرونا در پیک سوم بیماری کووید-۱۹، گفت: از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون، یک هزار و ۸۵۰ بیمار کرونایی با تلاش نیرو‌های امدادی فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ جابه‌جا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به جابه‌جایی سرریز بیماران بیمارستان رازی اهواز به بیمارستان‌های معین، بیان داشت: ۸۹۸ بیمار از مجموع بیماران جابه‌جا شده، موارد بین بیمارستانی بوده‌اند، یعنی از بیمارستان رازی به بیمارستان‌های معین انتقال یافته‌اند و ۹۶۰ مورد نیز جابه‌جایی پیش بیمارستانی بوده‌اند.

به گفته کره‌بندی، ۴۷۰ مورد از این بیماران، به وسیله اتوبوس‌آمبولانس به بیمارستان‌های مختلف انتقال یافته اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمتبه ۲ هزار و ۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص

سید رضا حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت‌ها در فرآیند‌های درمانی، تأمین دارو‌های مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی به فرآیند شناسایی بیماران صعب العلاج از طریق نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیز مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و افزود: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند، بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر، آرامش خاطر را برای این بیماران فراهم کنیم.

حسینی با اشاره به این که از ابتدای سال گذشته تا کنون بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال برای کمک به این بیماران هزینه شده افزود: برای حمایت از مددجویان زیرپوشش و بهبود هر چه سریعتر این مددجویان به آنان کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذائی، هزینه‌های درمانی، تجهیزات، هزینه‌های ایاب و ذهاب و ... ارائه می‌شود.

وی با قدردانی از همه خیرانی که با این نهاد همکاری می‌کنند، افزود: خیران می‌توانند در راستای کمک به بیماران صعب العلاج، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت
  • جان دوباره پدر به ۳ بیمار
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • ارائه خدمتبه ۲ هزار و ۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص