Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی به فدراسیون اعلام شده که این تیم میزبان بازی با العین امارات است

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان درباره میزبانی از العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سعید آذری درباره میزبانی تیم فولاد خوزستان از العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به تسنیم گفت:

طبق رایزنی‌ ای که با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم متوجه شدیم میزبانی ما در بازی با العین هفته گذشته و در تاریخ ٢ مارس به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام شده ولی فدراسیون تا این لحظه این موضوع را به ما ابلاغ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید دلیل عدم ابلاغ این موضوع درگیری فدراسیون در این مدت بابت انتخابات بوده است. اهواز برای میزبان این بازی به طور رسمی انتخاب و در سایت AFC نیز ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به عنوان محل برگزاری قید شده است.

آذری درباره اینکه باشگاه فولاد چه اقداماتی را برای میزبان از این بازی انجام داده، گفت:

مسائل مربوط به مقدمات انجام این بازی در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهر اهواز بررسی و تصمیماتی گرفته شده است. مقدمات اولیه برای بحث اسکان و محل تمرین و ... انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

آذری با بیان اینکه در باشگاه فولاد ستاد آسیایی تشکیل شده، تصریح کرد:

جلسات این ستاد به صورت مرتب برگزار می‌شود و گزارش‌هایی از اقدامات در حال انجام ارائه می‌شود. لیست کامل نفرات آسیایی ارسال و لباس آسیایی تیم نیز آماده شده که رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه آیا ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آماده میزبانی از این بازی است، عنوان کرد:

مقدمات امور نظارتی و امنیتی در حال انجام است. ورزشگاه شرایط فوق‌العاده خوبی دارد و آماده میزبانی از این بازی است. قرار است زمین اصلی و تمرینی ورزشگاه نیز تا تاریخ 15 فروردین به صورت کامل آماده شود. 

دیدار فولاد و العین قرار است 18 فروردین سال 1400 برگزار شود.

اخبار داغ 

پیغام امید ابراهیمی به مدیران استقلال؛ فصل بعد منتظرم باشید زور فدراسیون به بحرین نرسید | میزبانی را به تیم ملی ندادند، به باشگاه ها هم نمی دهند! حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کاپلو: اشتباه رونالدو نابخشودنی است؛ باتجربه های یوونتوس فقط موقع برد جلوی دوربین می روند! دوست صمیمی الگری و افشای دلیل رد پیشنهاد رئال مادرید: من دلقک نیستم! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد خوزستان باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید دقیقی: پنالتی شمس آذر گرفته نشد

سرمربی شمس آذر قزوین با بیان اینکه اشتباهات داوری در دیدار با استقلال زیاد بود، گفت: تعدادی از بازیکنانم جوان بوده و تجربه بازی در این فشار سنگین را نداشتند.

به گزارش مشرق، سعید دقیقی پس از شکست سه بر دو برابر شمس آذر قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بازی سنگین بود و استقلال یکی از روزهای خوبش را سپری کرد و برعکس تیم ما در نیمه اول ضعیف بود، تیمی که همیشه بهترین وباکیفیت ترین بازی ها را انجام می دهد نیمه اول هیچ نشانی از شمس آذر نداشت.

دقیقی ادامه داد: تند با بازیکنان برخورد کردم و خواستم باکیفیت تر باشند و بهتر بازی کنند، در نیمه دوم هم شروع خوبی نداشتیم اما می توانستیم به گل برسیم، اما دو گل خوردیم و با تغییراتی که داشتیم و فشاری که از کناره ها به حریف آوریم دو گل به ثمر رساندیم بچه هایمان باید بدانند فرصت هایی که به دست می آورند راحت از دست ندهند ان شاءالله در بازی بعد باتجربه تر بازی کنند.

وی در پاسخ به اینکه جنگ بیانیه نویسی استقلال و پرسپولیس چه بوده است ادامه داد: ما نهایت احترام را به داوران می گذاریم ایشان یک اشتباه سهوی کرد، پنالتی درست نبود اگر پنالتی گرفتی باید اخراج می کردی و در چند صحنه متعدد برعکس قضاوت کرد، قضاوت روز خوبی نداشت و در دقیقه 93 هم یک پنالتی برای شمس آذر باید گرفته می شد. اعتقاد دارم کاظمی از بهترین داوران است اما روز خوبی را پشت سر نگذاشت ان شاالله در آینده بهتر باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فشار به دلیل ضعف استقلال یا قدرت تیم شما بود و آیا استقلال به سه گل قانع شده بود گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم عالی بودیم پنالتی اشتباه بود، فشار زیادی روی دروازه حریف داشتیم اما یک اشتباه و عدم یارگیری باعث گل سوم استقلال شد. اما در نیمه دوم قدرت برتر میدان بودیم و بازیکنان هم تاثیرگذار بودند. فوتبال شل گرفتن یا شل نگرفتن نیست. بحث تاکتیکی مهم است. تیم من در نیمه اول شرایط بدنی خوبی نداشت و جنگ های میانه میدان را از دست دادیم اما بعد از تغییراتی که داشتیم بازی بهتری انجام دادیم و بازی برتری مقابل استقلال انجام دادیم.

دقیقی در پاسخ به این پرسش که آیا پشیمان نیستید از اینکه نتیجه را واگذار کردید و به یک امتیاز نرسیدید، گفت: چند تیم مقابل استقلال امتیاز گرفته اند؟ مس رفسنجان جسورانه بازی کرد، قبل از کنفرانس بازی هم گفتم ما دنبال بازی با کیفیت هستیم. از نتیجه ناراحت نیستم اما از بازی بدمان ناراحتم ولی در نیمه دوم از بازی که تیمم کرد خوشحالم بودن در میان جدول بسیار مهم نیست هدف مان نگه داشتن تیم در لیگ برتر بود، بازی با کیفیتی انجام دادیم جوانان مان عالی بودند جایگاه برایمان مهم نیست و بیشتر خوشحالی مردم برایم اهمیت بیشتری دارد.

سرمربی شمس آذر در پاسخ به این پرسش که شما کسی را مقصر ندانستید و این رفتار شما بسیار نادر است و برخی مربیان فرافکنی می کنند، نظر شما چیست، گفت: ما با امید زندگی می کنیم و تلاش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم. خوشحالم تیم مان اسیر جو بازی و دیگر مسائل نشد.

دقیقی در پاسخ به این سوال که یک صحنه مشکوک با اعتراض نیمکت شمس آذر خطا را برگرداند گفت: فکر می کنم داور اشتباه کرد دوباره صحنه بررسی شد و توپ به نفع ما گرفته شد. در این شرایط و جو اشتباه این چنینی و فشار تماشاگر باعث شد تیم من که جوان است در یک فشار شدید قرار گرفت چون بازیکنانم باتجربه نبودند و اولین بار بود در آزادی بازی می کردند و اعتقاد دارم مظلوم ترین قشر خبرنگاران و داوران هستند. داور در این دیدار اشتباهات زیادی داشت که به ضرر ما تمام شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • سعید دقیقی: پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال