Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: قانون منع جذب خارجی‌ها تا پایان فصل جاری ادامه دارد، اما برای لیگ جدید شرایط تغییر خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*تا الان هیچ نامه‌ای از سوی AFC درخصوص سلب میزبانی از ایران به دست ما نرسیده است این تهدید وجود دارد که به دلیل تحریم‌ها، میزبانی تمامی مسابقات از ایران گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*این‌ها بهانه‌ای بیش نیست و تنها به دلیل اعمال نفوذ در AFC است.

*باید از تمام ظرفیت‌ها و دیپلماسی کشور برای جلوگیری از این اتفاق استفاده کنیم.

*قول می‌دهم در سال آتی برای دستمزد داوران، ردیف مستقلی در بودجه تعیین شود. دستمزد داوران در سال آتی افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

*برای جابجایی داوران بین شهرها تشریفات بهتری در نظر می‌گیریم. شأن داور این نیست که دنبال بلیط باشد.

*شخصا به این نتیجه رسیدم عباس راکی، داور دیدار مس نوین- پرسپولیس مناسب این بازی نیست و درخواست تغییر دادم که اعمال شد.

*پرسپولیس و سایر تیم‌های بدهکار داخلی، تعهدات وثیقه‌ای دادند تا ظرف ۲ ماه بدهی خود را پرداخت کنند.

*قانون منع جذب خارجی‌ها تا پایان فصل جاری ادامه دارد، اما برای لیگ جدید شرایط تغییر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر منصور قنبرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • تا زمانی که رژیم اشغالگر وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • اردن: تا زمانی که اسرائیل وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد