Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد آخرین جزئیات سانحه تصادف اتوبوس با تریلی در محور اراک - بروجرد را تشریح کرد. - اخبار استانها -

علی احمدی تاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بروجرد  در رابطه با آخرین وضعیت مصدومان تصادف محور  اراک - بروجرد اظهار داشت:  از طریق تماس 115 مطلع شدیم که تصادفی ساعت5:30  بامداد در محور اراک - بروجرد رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصادف در نزدیکی روستای والانجرد رخ داده بود و همین امر سبب شده بود و محلی‌ها به سرعت در صحنه تصادف حاضر می‌شوند ولی متاسفانه در این تصادف دو نفر جان خود را از دست داده و 19 نفر نیز مصدوم می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: در این حادثه میلاد گودرزی 31 ساله شاگرد راننده و آقای ترابی گودرزی مسافر و 30 ساله در محل کشته و به سردخانه بیمارستان شهید چمران منتقل شدند.

تصادف اتوبوس با تریلی در محور اراک- بروجرد 17 مصدوم و 2 کشته برجای گذاشتتصادفات در جاده‌های کرمانشاه 18رصد کاهش یافتتصادف مرگبار نیسان با درخت + تصاویر

وی بیان کرد: حال عمومی بستری‌ها مساعد است و تا این لحظه 10 نفر از حادثه دیدگان ترخیص و 9 نفر دیگر بستری هستند.

احمدی ضمن رعایت مسائل ایمنی و عدم سرعت غیر مجاز در جاده‌ها تصریح کرد: پس از مطلع شدن از خبر تصادف اتوبوس مسافربری تعداد 6 آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و 19 نفری که به بیمارستان منتقل شد ویزیت شدند.

وی اظهارداشت: تعدادی از این مصدومان به جراحی نیاز داشتند که به سرعت انجام شد، خوشبختانه مریض بد حال نداریم و معاونت درمان مدام از روند حال بستری‌ها اطلاع رسانی می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد  افزود: از مردم تقاضا دارم در این روزهای کرونایی از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و از رانندگان عزیز هم تقاضا دارم با آرامش کامل و با سرعت مجاز حرکت کنند و حتما قبل از حرکت کردن استراحت کافی داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث به ویژه در این روزهای آخر سال نباشیم.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصادف اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرزین رضازاده افزود: چهارشنبه شب، به دنبال گزارش تصادف ۳ خودروی پرشیا، سمند و ۲۰۶، تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.
او تصریح کرد: ۸ نفر از مصدومان این حادثه توسط واحد‌های عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل و ۳ نفر درمان سرپایی دریافت کردند.
رضازاده گفت: وضعیت مصدومین طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • نتیجه سرعت بالا و عدم کنترل سر پیچ (فیلم)
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد