Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:28:01 GMT

برخورد اتوبوس با کوه در محور آستارا- اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۳۶۵۹

برخورد اتوبوس با کوه در محور آستارا- اردبیل

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا گفت: برخورد اتوبوس اسکانیا با کوه در محور آستارا- اردبیل منطقه حیران ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

حسین خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با کوه در محور آستارا- اردبیل منطقه حیران صبح امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه در ساعت ۵:۵۵ دقیقه صبح به وقوع پیوست و ۳۵ نفر از سرنشینان اتوبوس دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سانحه که ۱۰ مصدوم برجای گذاشت، هفت نفر از آنان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پایگاه شهید آهنی و نیروهای اورژانس سرپایی درمان شدند.

وی اضافه کرد: یک مصدوم توسط امدادگران جمعیت هلال احمر و دو نفر نیز توسط اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: اتوبوس سانحه دیده حامل تیم کوه‌نوردی قارتال تبریز بود. که خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

خورشیدی گفت: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. و شهروندان و مسافران می‌توانند در هنگام وقوع حادثه، با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

کد خبر 480639

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آستارا گردنه حیران کوهنوردی اردبیل سانحه تصادف جمعيت هلال احمر اورژانس 115 شهرهاي ايران گيلان مصدومان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی بیان داشت: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

کد خبر 6086007

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت