Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@21:34:15 GMT

جزییات جابه‌جایی دوباره در ترکیب شورای شهر بابل

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۳۷۰۰

جزییات جابه‌جایی دوباره در ترکیب شورای شهر بابل

۹ روز پس از دستگیری شهردار بابل، دو عضوی که سال گذشته وارد شورای این شهر شدند نیز تعلیق شده و دو ‏عضو علی البدل دیگر وارد شورای شهر شدند.‏

به گزارش ایمنا، روز گذشته چهارشنبه ۲۰ اسفندماه، همزمان با آغاز ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای کشور، دو عضو علی البدل شورای اسلامی بابل جایگزین اعضای تعلیق شده، شدند در حالی که شورای شهر بابل در سال ۹۸ نیز تعلیق چهار عضو جدید را در نیمه راه تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها چند ماه تا پایان عمر شورای شهر پنجم در کشور باقی مانده است اما حواشی شوراهای شهر در مازندران پایانی ندارد. پس از انحلال شورای شهر ساری و دستگیری شهردار آن، شهردار بابل نیز در ۱۱ اسفندماه دستگیر شد.

این در حالی است که در شهریورماه سال ۹۸ نیز چهار عضو شورای شهر بابل به اتهام فساد اخلاقی از ترکیب شورای شهر بابل کنار رفته و اعضای علی البدل جایگزین شدند.

سیدمقیم مقیمی، محمدرضا شافعیان، مرمر فیروزپور، فرامرز ابوالحسنی چهار عضو باقی‌مانده شورای شهر بابل پس از دستگیری اعضای این شورا در سال ۹۸ بودند و چهار عضو علی‌البدل غفار آری، حسن احمدزاده عالمی، جعفر واثقی، مهدی پورچالی‌سماکوش به آن‌ها اضافه شدند، تا ترکیب شورای شهر بابل برای ادامه حیات، همچنان ۹ نفره باقی بماند.

پس از دستگیری شهردار بابل، غفار آری و حسن احمدزاده عالمی اعضایی که سال گذشته به ترکیب شورای پرحاشیه بابل اضافه شده بودند، تعلیق شده و دو عضو علی البدل دیگر وارد ترکیب شورای پنجم شهر بابل شدند.

مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر بابل، رمضان نصرالله تبار و مرتضی کاردگر روز گذشته در محل این شورا برگزار شد.

کد خبر 480545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بابل شورای شهر بابل رسوایی اخلاقی فساد در شهرداری بازداشت دستگیری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای شهر بابل عضو علی البدل ترکیب شورای چهار عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هوشنگ نورمحمدی اظهارداشت: کوچ بهاره عشایر استان لرستان از هم‌اکنون آغاز شده و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد که در این مدت ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار عشایر به همراه ۹۰۰ هزار راس دام سبک کوچ می‌کنند.

وی افزود: عشایر لرستان از مناطق قشلاقی به سمت ییلاق کوچ می‌کنند و لازم است که عشایر دام‌های خود را با خودروی حمل دام جابه‌جا کنند و از حرکت دام‌ها در مسیر خیابان و جاده خودداری کنند.

مدیرکل امور عشایری لرستان تصریح کرد: عشایر توجه داشته باشند دام‌ها را در مزارع و مراتع رها نکنند تا خسارت به این عرصه‌ها وارد نشود، همچنین در هنگام بارندگی بهاره از قرار گرفتن در مسیر رودخانه خودداری کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

نورمحمدی بیان کرد: در زمان جابه‌جایی و کوچ عشایر دستگاه‌های اجرایی همچون هلال‌احمر، منابع طبیعی، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی خدمات مورد نیاز را برای کوچ ایمن خانوار‌های عشایر ارائه دهند.

وی عنوان کرد: اداره‌کل امور عشایری نیز خدماتی از قبیل توزیع علوفه دامی، آرد، نفت، گاز و آب را قبل از کوچ عشایر تدارک دیده و همه این موارد تامین شده است تا عشایر در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس