Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان امروز در پایان بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری اهواز اظهار کرد: از روز گذشته ثبت‌نام داوطلبان شورای شهرها و روستاها آغاز شده است و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تقریبا طی یک ماه نیز صلاحیت افراد بررسی خواهد شد تا صلاحیت‌ها برای روز انتخابات تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم‌سالاری دینی نهاده شد و تاکید امام راحل بر میزان رای ملت بوده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز تاکید فراوانی بر حق‌الناس بودن آرای انتخاباتی داشتند که بیانگر این است که جمهوری اسلامی تا چه اندازه به مردم بها می‌دهد و نقش آن‌ها را مهم و مردم را ولی‌نعمت نظام و کل دستگاه‌های حاکمیتی می‌داند.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: برخلاف بعضی کشورهای با داعیه‌ی دموکراسی که انتخاباتشان بسیار معدود است و حتی میزان حضور در انتخابات به حداقل‌های ممکن می‌رسد، ما در بعضی مقاطع، حضور تا ۹۸ درصد مردم را نیز شاهد بودیم‌.

وی افزود: در حال حاضر مردم ما درگیر با مشکلات ناشی از تحریم‌ها وکرونا هستند اما همه می‌دانیم که نظام، فرزند حرکت عظیم امام و مردم بود و اصناف، کارگران، اقشار و همه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند.

استاندار خوزستان در رابطه با روند انتخابات گفت: در حوزه اهواز تا صبح امروز ۴۸ ثبت‌نامی داشتیم که ۹ نفر حضوری و بقیه ثبت‌نام‌ها به صورت مجازی بود.

وی افزود: امیدوارم گردش ثبت‌نام در روزهای آینده بیشتر باشد تا شاهد رقابتی واقعی بین کاندیداهای شوراها باشیم‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی انتخابات شورای شهرها و روستاها اهواز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...