Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط‌زیست استان ، پس از مدت‌ها، تحقیق و رصد برای شناسایی و دستگیری متخلف شکار غیر مجاز، مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست، با همراهی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، یک نفر متخلف حرفه‌ای شکار غیر مجاز را دستگیر کردند.

مأموران با دستور قضایی و در جریان بازرسی منزل، از این متخلف، تعدادی لاشه و اجزای حیوانات وحشی شکار شده به همراه ۴ قبضه سلاح گلوله و ساچمه زن، ده‌ها کارتن فشنگ و مهمات، دوربین شکاری، دوربین‌های قابل نصب بر روی سلاح، چاقو، ادوات شکار غیرمجاز، دستگاه پرکن فشنگ، باروت و انواع ساچمه جهت تولید فشنگ، کشف و ضبط و تحویل مقامات قضایی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال جاری تاکنون ۳۲۳ پرونده تخلف زیست‌محیطی تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

48

کد خبر 1494671

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف