Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@18:37:10 GMT

(عکس) یک ایرانی کنار مسی و رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۴۸۷۰

(عکس) یک ایرانی کنار مسی و رونالدو

پس از حذف بارسلونا و یوونتوس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، سایت «گل» طرح جالبی منتشر کرده است.

خیلی‌ها گمان می‌کنند کیلیان امباپه و ارلینگ هولاند، ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند رقبای بزرگ و جدید در دنیای فوتبال خواهد بود. طرح سایت گل هم نشان می‌دهد که این دو بازیکن جانشین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این که در طرح منتشر شده، تابلوی تعویض امباپه و هولاند با مسی و رونالدو را علیرضا فغانی داور ایرانی بالا برده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی

تیری آنری، گل لیونل مسی به مالاگا را بهترین گل اسطوره آرژانتینی بارسلونا می داند.

دانلود (7.1MB)

دیگر خبرها