Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@11:33:31 GMT

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۰۰۰

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در گلستان

رسولی از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در ایام پایانی سال با همت قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی رسولی» عصر امروز (پنجشنبه 21 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کار ما  در قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان مردمی است و نیازمند توان خیرین و جوانان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان ادامه داد: در تلاش بودیم که بتوانیم هسته اصلی و مدیریت شبکه قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) در گلستان را جوانان تشکیل دهند.

 

رسولی متذکر شد: بالغ بر 15 هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هر بسته به مبلغ 400 هزار تومان آماده شده و در روزهای آینده در بین مردم شریف استان گلستان توزیع خواهیم کرد.

 

وی گفت: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی از ماه مبارک رمضان و با فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد و در آن مقطع 17 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد.

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان متذکر شد: ۶۷ گروه جهادی در قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان در این مرحله از رزمایش احسان با ما همکاری می کنند تا این 15 هزار بسته معیشتی به افراد مستحق و با تکریم و احترام برسد.

 

رسولی یادآور شد: در این  15 هزار  بستع معیشتی یک قوطی رب گوجه فرنگی، دو عدد روغن ، سه بسته ماکارونی، یک بسته لوبیا، یک کیسه برنج 10 کیلویی و یک قطعه مرغ دو کیلویی در نظر گرفتیم.

 

وی افزود: پیش از این نیز 30 هزار بسته معیشتی در ایام دی در سطح استان گلستان با همت ستاد اجرایی فرمام امام (رحمه الله علیه) توزیع شد.

 

رسولی افزود: بالغ بر 70 هزار بسته بهداشتی، 130 هزار قطعه مرغ، 62 هزار بسته معیشتی، 40 سری جهیزیه برای نوعروسان و 15 هزار بسته لوازم التحریر از ابتدای سال تاکنون به همت قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان بین اقشار آسیب دیده و نیازمند توزیع شده است.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی رسولی توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی و قرارگاه طرد اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال جاری به ریاست مهاجر معاون محترم سیاسی امنیتی و ‌اجتماعی استان، با حضورفرمانداران شرق استان ( گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ) درمحل فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برگزار گردید.

دراین جلسه آخرین وضعیت اتباع خارجی مجاز و غیرمجازدر استان همچنین تداوم روند دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی وبازرسی های گشت مشترک تیم های بازرسی اشتغال غیرمجاز با همکاری اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط مورد تاکید قرار گرفت.

مهاجر ضمن اشاره به ماجرای تروریستی حمله به کنسولگری و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران گفت در این برهه حساس با مدیریت صحیح حضور و اقامت اتباع خارجی و استفاده حداکثری از فرصت های مثبت حضور آنان باید از سوء استفاده دشمنان نظام جلوگیری نمائیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران