Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها شاهد هستیم که باتوجه به در پیش بودن روز‌های پایانی سال و شیوع ویروس کرونا، برخی قشر‌ها مانند پلیس راهنمایی و رانندگی و نیرو‌های امدادی وجود دارند که نه تنها تعطیلی در کارشان نیست، بلکه به صورت جدی‌تری پای کار هستند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته نیز اقدام جالب یکی از کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نظر مردم را به خود جلب کرد و هموطنان زحمات این قشر‌ را بیشتر درک کردند، در حالی که بسیاری از افراد درگیر خرید و مهمانی بودند، نیرو‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مشغول روان‌سازی ترافیک بودند.

باتوجه به زمان‌بر بودن روان سازی یکی از خیابان‌های پایتخت، مامور پلیس راهور اقدام به اقامه نماز خود در کنار خیابان کرد و همین امر سوژه دوربین  شهروندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح جدید پلیس راهور برای حفظ ایمنی عابرین پیاده

در ادامه می‌توانید تصاویری از اقامه نماز این نیروی پرتلاش پلیس راهور تهران بزرگ را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور راهنمایی و رانندگی پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود

به گزارش همشهری آنلاین، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: جهت بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی ـ ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده‌سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی جهت نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، فیکس کردن و عدم لرزش کنترلر، ... به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران تصریح کرد: در فاز دوم با کاهش بردهای خروجی کنترلر و استفاده از انتقال سیگنال از طریق دیتا به جای برق مستقیم، هزینه‌های نصب و نگهداری به شدت کاهش خواهد یافت.

برادران با بیان اینکه بیش از ۵۲۰ تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند چراغ راهنمایی در طی ۳۰ سال گذشته توسط شرکت کنترل ترافیک تهران نصب شده است، گفت: به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در طی این سال‌ها از مسیر تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

کد خبر 846031 منبع: تسنیم برچسب‌ها راهنمايى و رانندگى شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳