Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: اگر به معنای واقعی هم خانه‌ها (منازل) و هم اصناف هر کدام به صورت خود جوش مشارکت حداکثری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داشته باشند، قطع به یقین نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا ایفا خواهند کرد.

او بیان داشت: در برنامه اول سفیران سلامت از هر خانواده و در دومی یک نفر متصدی به عنوان سفیر سلامت صنف شناخته می‌شود و هر کدام به ترتیب مسئولیت تامین سلامت خود، اعضای خانواده و مشتریان را عهده دار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورآیین افزود: پلمب دو باب مغازه در یکی از هایپر‌های سطح شهر و یک باب نانوایی و یک باب قهوه خانه از سوی بازرسان بهداشت محیط و نماینده حقوقی مرکز بهداشت انجام شد که امیدواریم با جذب و آموزش به سفیران سلامت خانواده‌ها و اصناف بتوانیم گامی مثبت در کنترل شیوع ویروس کرونا برداریم.

رئیس مرکز بهداشت دزفول  ادامه داد: شاهد برگزاری مراسم‌های عروسی، ترحیم و همچنین دور همی‌های خانوادگی از سوی برخی خانواده‌ها هستیم که تقاضا می‌شود شهروندان به توصیه‌های ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا مبنی بر شرکت نکردن در مراسم ها، پرهیز از تردد ها، زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی احترام بگذارند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ مسئول سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: در این نشست ابعاد مختلف سلامت روانی، اجتماعی، سلامت معنوی و آسیبهای اجتماعی که می‌تواند به سلامت خانواده وارد شود و از طریق فضای مجازی تأثیرات روانی و اثرات مخربی بر روی خانواده داشته باشد، مورد بحث قرار وبررسی گرفت.

خانم تاج الدینی افزود: جامعه دانشگاهی و سفیران دانشجویی می‌توانند به عنوان بازوان سلامت در ارتقای سلامت روانی و کاهش آسیبهای اجتماعی کمک شایانی به خانواده ها بکنند.

رضا تقی زاده، رابط سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم در این نشست، با بیان اینکه  ارتقاء سواد سلامت دانشجویان و آموزش خود مراقبتی، محور اصلی این نشست بود، گفت: آشنایی و ارتقاء سطح دانش دانشجویان از سلامت روان و شناخت ابعاد مختلف سلامت روان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نشست برای سفیران دانشجویی بود.

در این نشست تخصصی ، چالش های حوزه سلامت و راهکارهای عملی برون رفت از آن به دانشجویان ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد