Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@05:05:48 GMT

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پیکان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۱۹۴

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پیکان

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان امروز در چارچوب مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان امروز در چارچوب مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

ترکیب استقلال برای این دیدار به شرح زیر است.

رشید مظاهری - محمد نادری - محمد دانشگر - احمد موسوی - مسعود ریگی - وریا غفوری - آرش رضاوند - فرشید اسماعیلی - سیاوش یزدانی شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پیکان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

با اضافه شدن جلال الدین ماشاریپوف در نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن به عنوان یک مهاجم در جمع آبی‌پوشان حضور یافت تا در نوک پیکان خط حمله آبی‌ها کارش را استارت بزند.

جواد نکونام با طرح و برنامه تازه برای ایجاد شرایط جدید در پیکان خط حمله تیمش سعی داشت از بلانکو به عنوان مهاجم سایه استفاده کند، اما با گذشت چند دیدار و پس از شکست مقابل مس رفسنجان در جام حذفی آبی‌های تهرانی در دیدار مقابل مس رفسنجان در دور برگشت لیگ برتر دست به چینش جدیدی در جایگاه نفرات تیم زدند.

استقلال در مصاف با مس رفسنجان با قرار دادن بلانکو در نوک خط حمله و آوردن جلال‌الدین ماشاریپوف به یک خط عقب‌تر پشت سر مهاجم نوک ترتیبی داد تا ماشاریپوف همچون پاندول ساعت بیرون محوطه جریمه به سمت چپ و راست در حرکت باشد و همزمان با پاس‌های رفت و برگشت بین خودش و بلانکو خط هافبک و دفاع حریفان را به هم بریزد. فارغ از آمادگی بالای حامد لک دروازه‌بان مس رفسنجان که در دیدار دور برگشت این تیم مقابل استقلال فرصت‌های زیادی را از بازیکنان آبی‌پوش تهرانی گرفت، اما به ثمر رساندن دو گل مقابل تیم محرم نویدکیا نشان داد که این راهکار جواب داده است.

برگزاری دیدار سخت و سنگین استقلال در اراک مقابل آلومینیوم و اجرای همان تاکتیک بار دیگر کمک کرد تا استقلال توسط ماشاریپوف خطوط به هم فشرده دفاع و هافبک این تیم را تحت تاثیر قرار بدهد تا در یک فرصت مغتنم ابوالفضل جلالی با نفوذ از جناح چپ توپ را برای بلانکو ارسال کرده و این بازیکن آرژانتینی به گل برسد.

به طور کلی با قرار گرفتن این آرژانتینی در نوک خط حمله تیم استقلال شرایط برای گلزنی او بهتر شده و در دو مسابقه پیاپی دو گل امتیازآور زد. یک گل یک امتیازی در مصاف با مس رفسنجان که نتیجه آن دو بر دو شد و یک گل ۳ امتیازی مقابل آلومینیوم که کمک کرد استقلال دست پر از خانه حریف خارج شود و از آن مهمتر در هفته‌هایی که پرسپولیس روی دور برد افتاده صدر جدول را از دست ندهد.

مشخصا جواد نکونام به جای قرار دادن بلانکو و ماشاریپوف در کنار هم حالا مهرداد محمدی را به عنوان مهاجم سایه کنار بلانکو قرار داده و بازیکن ازبکستانی تیمش را به عنوان مهاجم سایه یک خط عقب‌تر جلوی هافک‌ها به میدان می‌فرستد تا علاوه بر اینکه در حین حمله توان تهاجمی استقلال را از دو به سه نفر افزایش بدهد، توجه مدافعان و هافبک‌ها را به خود جلب کرده و بلانکو فرصت بیشتری برای گل زنی داشته باشد. این نکته می‌تواند در دیدار مقابل شمس آذر قزوین برگ برنده استقلال باشد تا با بهره‌گیری از قدرت گلزنی مهاجم آرژانتینی‌اش دروازه حریفش را باز کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان