Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم گل‌گهر و مس کرمان در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی در حال برگزاری است.

* خطای علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم گل‌گهر روی بازیکن مس کرمان از سوی داور پنالتی اعلام شد.

* اعلام پنالتی از سوی داور با اعتراض شدید کادر فنی دو تیم همراه بود که حیدر افسری سرپرست گل‌گهر از زمین بازی اخراج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* حیدر افسری سرپرست تیم گل‌گهر در هنگام دریافت کارت قرمز با دست کارت قرمز داور را پرتاب کرد.

* حقیقی دروازبان گل‌گهر پنالتی اکوان مهاجم تیم مس را مهار کرد.

* در این دیدار بهرام رشید فرخی از مس کرمان نیز اخراج شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جام حذفی کرمان گل گهر اعتراض مس کرمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو لالیگا بین رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو، بازی کلیدی برای دستیابی به قهرمانی لیگ بود و البته که از چنین دیدار سرنوشت ساز می توان انتظار جنجال به خصوص از نوع داوری داشت. پیش بینی ها درست بود و نبرد قهرمانی لالیگا پر از صحنه های جنجالی و بعضا شرم آور در سطح اول فوتبال دنیا بود.

از اسکوربورد 100 میلیونی تا ساعت کاسیو داور!

در شبی که رئال مادرید اسکوربورد ویدیویی 360 درجه 100 میلیون یورویی را رونمایی کرد، داور ساعتی نداشت که به او بگوید پشت پای یامال گل بود یا نه. نه، در اسپانیا هنوز این تکنولوژی نیست. در بارسا کسی قبول نمی کرد توپ گل نشده و به سوتو گرادو اصرار می کردند تا به آنها اطلاعات بیشتر بدهد ولی قدم هایی که او برمی داشت تمام اطلاعاتی بود که کاسیو یا ساعتی که به دست داشت می توانست به او بدهد. 

در نهایت اعلام شد که همه توپ از خطر عبور نکرده و گل یامال در اسکوربورد ویدیویی جدید ثبت نشد. دیداری که صحنه های مهم دیگری هم داشت و در نهایت مثل بازی رفت سرنوشتش در آخرین دقیقه تعیین شد و قهرمان بازهم جود بلینگام بود. ستاره انگلیسی که در بازی رفت دبل کرده بود و گل دقیقه پایانی او رئال را به پیروزی رساند، امشب هم در دقیقه 91 ورق را برگرداند تا برنابئو سرود قهرمانی بخواند.

ال‌کلاسیکوی بعد از لیگ قهرمانان همه چیزش عجیب بود. قبل از بازی همه به سقف ورزشگاه نگاه می کردند و آنچلوتی بازهم ترکیب یازده نفره جدیدی اختراع کرده بود. 

این مربی ایتالیایی بعد از مدت ها کروس و مودریچ را در وسط زمین قرار داد و دو هافبکی که از بازی در نقش مدافع متنفر بودند را به عنوان مدافع گذاشت یکی در قبل دفاع و دیگری سمت چپ (شوامنی و کاماوینگا). رئال که در زمین سیتی با وجود 18 کرنر حریف گل نخورده بود، در دقیقه پنجم در میان سردرگمی مدافعانش و خروج ناموفق لونین دروازه اش باز شد اما در رئال امشب نوبت هنرمایی لوکاس نیز رسیده بود. او یک پنالتی گرفت تا وینیسیوس گل مساوی را بزند و در نیمه دوم بعد از گل فرمین، خیلی زود بازهم بازی را مساوی کرد. لوکاس پاس گل سوم را نیز به جود داد.

بلینگام در نقش قدیس

جود بلینگام گل تعیین کننده را به ثمر رساند، گلی که ارزش قهرمانی را دارد و قطعا بارسا را در فصل جاری بدون جام گذاشت. او همانطور که در بازی رفت در وقت اضافه سرنوشت الکلاسیکو را تعیین کرد. این بار هم طاق دروازه را در دقیقه 91 فرو ریخت تا رئال را پیروز میدان کند. 105 میلیون یورو هزینه خرید او چقدر ارزان بود، سه گل به بارسا به ارزش قهرمانی.

صحنه های جنجالی ال‌کلاسیکو

پنالتی کوبارسی روی لوکاس واسکز (دقیقه 17)

صحنه کلیدی در دقایق ابتدایی بازی، پنالتی کوبارسی روی لوکاس بود. مدافع کناری رئال به راحتی بر کانسلو غلبه کرد که بار دیگر در یک اقدام دفاعی ضعف خود را نشان داد. او درون محوطه جریمه در برخورد به کوبارسی سرنگون شد تا سوتو گرادو اعلام پنالتی کند.

نظر کارشناسان داوری مارکا و آاس تایید تصمیم داور بود ولی کارشناس موندودپورتیوو تمارض لوکاس را تشخیص داد.

ضربه یامال مشکوک به گل (دقیقه 27)

با آن گل، بازی 1-2 به سود بارسا می شد و دوباره سوتو گرادو به سود رئال مادرید تصمیم گرفت. لونین با دست چپ توپ را از دروازه خارج کرد، اما نه داور، نه کمک و نه اتاق VAR اعتقادی به گل شدن توپ نداشتند. نبود تکنولوژی 4 میلیون یورویی چشم عقاب اینجا خودش را نشان داد. از نظر ژاوی و تراشتگن، این اتفاقی شرم آور در فوتبال اسپانیاست.

پنالتی احتمالی لمینه یامال (30 دقیقه)

در اولین حرکن تهاجمی بعد از رد شدن گل احتمالی یامال، او با کاماوینگا روبرو شدو یامال عبور کرد و سپس سرنگون شد اما سوتو گرادو صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

خطای رودیگر روی فرمین (دقیقه 57)

فرمین پس از یک پاس استادانه از پدری در داخل محوطه رئال مادرید، توسط رودیگر سد شد. با توجه به عدم امکان دستیابی به توپ، این بازیکن آلمانی مقابل فرمین قرار گرفت ولی داور صحنه را پنالتی تشخیص نداد. او به فرمین گفت بلند شو و به بازی ادامه بدهد.

ژاوی در پایان بازی بسیار عصبانی بود: «داوری؟ در مورد داور صحبت نمی‌کنم. همه دیدند، اگر صحبت کنم، محرومم می‌کنند. تمام تصاویر در مقابل چشمان شما قرار دارند. شرم آور است که لالیگا فناوری خط دروازه ندارد! داور حتی یک تصمیم درست هم نداشت! این بی عدالتی محض بود.»

تراشتگن دست کمی از مربی خود نداشت: «هیچ کلمه ای برای توضیح آنچه روی خط دروازه رخ داد، ندارم.  این مایه شرمساری برای فوتبال جهان است.  در این دنیا پول زیادی جابه جا می شود اما نه برای چیزهای مهم.»

دیگر خبرها

  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد