Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد از برگزاری جلسه انتخاب اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی در خصوص انتخاب اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: جلسه انتخاب اعضای هیات‌های اجرایی با حضور ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان مشهد برگزار شد که برای هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری ۸ نفر به عنوان عضو اصلی و ۵ نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد ادامه داد: همچنین برای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز ۹ نفر عضو اصلی و ۵ نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد رئیس هیات‌های اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان مشهد افزود: با معرفی و انتخاب اعضای فعالیت هیات اجرایی شروع شد و امیدوارم همچون دوره گذشته با وفاق، همدلی و صمیمیت کار را پیش ببریم و در ۲۸ خرداد شاهد انتخابات آبرومندی با مشارکت حداکثری و قاتون‌مداری باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرمانداری مشهد فرماندار مشهد انتخابات انتخابات شورای ششم انتخابات 1400 هیات های اجرایی انتخابات اعضای هیات های اجرایی انتخاب اعضای شهرستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده