Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@08:54:21 GMT

رستم قاسمی: کاندیدای پوششی حزب و گروه خاصی نخواهم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۷۳۸

رستم قاسمی: کاندیدای پوششی حزب و گروه خاصی نخواهم شد

به گزارش فارس رستم قاسمی وزیر سابق نفت امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس تصمیم گرفته شد قرارگاه سازندگی خاتم با توجه به اینکه امکانات زیادی که از  جنگ باقی مانده بود راه اندازی شود تا از این ابزار برای بازسازی کشور استفاده کنیم.

وی افزود: در کشورهم به لحاظ نیروی توانمند هم دانش فنی و هم تجربه‌ای که در دفاع مقدس به دست آورده بود این اعتقاد را داشتیم که می‌توانیم کشور را بازسازی کنیم و سازندگی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سابق نفت بیان کرد: در مقطعی تصمیم گرفتیم طرح‌های بزرگ کشور را خودمان اجرایی کنیم تا این باور را ایجاد کنیم که توانمندی‌های زیادی در کشور داریم.

قاسمی پارس جنوبی را بزرگ‌ترین پالایشگاه در ایران و پایتخت بزرگ انرژی در منطقه برشمرد و ادامه داد: این پروژه عظیم تماما به دست نیروهای توانمند داخلی ساخته شد که نشان دهنده قدرت و باور ایرانی است.

وی بیان کرد: در دورانی که در وزارت نفت بودم بعد از حدود یکصد سال تحریم سنگینی که اعمال شد و به زغم خود آمریکایی‌ها تحریم‌های فلج کننده بود دشمنان به دنبال این بودند که اقتصاد کشور را به نابودی بکشند و  بحران سازی‌های جدی برای مردم ایحاد کنند که با همت متخصصان ایرانی و جوان نگذاشتیم این اتفاق رقم بخورد تا مردم لحظه‌ای نگران نشوند.

وزیر سابق نفت گفت: در آن زمان طرح کیفی و کمی پالایشگاه‌های نفت کشور را اجرایی کردیم که پالایشگاه شازند یک نمونه از آن بود که توانست تولید خود را به بیش از 15 میلیون مترمکعب برساند.

وزیر سابق نفت افزود: وقتی مسئولیت وزارت نفت را بر عهده گرفتم، تمام دکل‌های نفتی در کشور متعلق به شرکت‌های خارجی بودند و حتی یک شرکت هم ایرانی نبود، در سال ۹۲ بالغ بر ۲۰ دستگاه حفاری تنها در پارس جنوبی  راه اندازی شده بود.

وزیر سابق نفت پیرامون حضورش در انتخابات گفت: اگر روزی تصمیم در حضور برای انتخابات داشته باشم قطعا با قوت می‌آیم و کاندیدای پوششی حزب و گروه و فرد خاصی نخواهم شد. 

منبع: الف

کلیدواژه: وزیر سابق نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آبشار زیبایی که روی نقش رستم شگل گرفت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 نقش رستم در کوه‌های زنگی آباد در شمال شهرستان مرودشت و در فاصله ۶ کیلومتری از تخت جمشید قراردارد و کهن‌ترین بناها، آرامگاه‌ها، نقش برجسته‌ها و کتیبه‌های ایران باستان از دوره‌های ایلامیان، هخامنشیان و ساسانیان در آن قرار دارند. بارش شدید باران منجر به پدیدارشدن آبشار در نقش رستم شده است. تصاویری کوتاه از این بارش شدید و آبشاری که شکل گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نقش رستم، نقشی از تاریخ ایران + فیلم
  • آقا گفتند من تمام جامعه ایران را انقلابی می‌دانم نه عده خاصی را
  • پدر شهید قدرت قاسمی در کازرون درگذشت
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • تصاویر آبشار زیبایی که روی نقش رستم شگل گرفت
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • لحظات پدیدار شدن آبشار در نقش رستم + فیلم
  • فیلم| بارش باران و پدیدارشدن آبشار در نقش رستم
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!