Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@06:34:19 GMT

بی اثر شدن تحریم در گروه توسعه کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۸۶۲

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اگر بخواهیم از سد تحریم‌ها عبور کنیم، استقلال و عزت مردم و کشور در دنیا حفظ شود باید به مبحث کشاورزی نگاه ویژه کرد، گفت: متأسفانه این امر انجام نمی‌گیرد و اگر در حوزه کشاورزی موفق باشیم بی‌شک تحریم دیگر اثرگذار نخواهد بود.

 

حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس صبح امروز در مراسم افتتاح دامداری ۳ هزار رأسی دام سنگین مجتمع کشت و صنعت اشراق، اظهار کرد: برای کسانی که به استقلال و امنیت غذایی مردم تلاش می‌کنند دعا کنید چرا که کشور به همت تلاش و کوشش همین جوانان است که به رشد و پیشرفت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجتمع کشت صنعت اشراق با اقدامات جهادی توانسته است در این عرصه موفق باشد، چرا که مسؤولان این واحد بزرگ دامی جوانان انقلابی مشغول به کار هستند و علم و تکنولوژی را به کمک دامداری و دامپروری آوردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: دشت بزرگ ورامین سهم ویژه‌ای در تولید فرآورده‌های دامی دارند همچنین قطب کشاورزی در استان تهران است و نیازمند نگاه مسؤولان کشوری را می‌طلبد.

نوش‌آبادی تصریح کرد: مسؤولان کشور آنچه که حق کشاورزان در دشت ورامین است را ادا نمی‌کنند با آنکه کشاورزان با مشکلات زیادی از جمله نهاده‌های دامی روبه‌رو هستند.

وی ابراز کرد: اگر بخواهیم از سد تحریم‌ها عبور کنیم، استقلال و عزت مردم و کشور در دنیا حفظ شود باید به مبحث کشاورزی نگاه ویژه کرد، متأسفانه این امر انجام نمی‌گیرد، اگر در حوزه کشاورزی موفق باشیم بی‌شک تحریم دیگر اثرگذار نخواهد بود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس افزود: باید در حوزه مختلف کشور را به خود کفایی برسانیم، تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم و با همت و تلاش جهادی می‌توانیم از مرز تحریم و علم و تکنولوژی عبور کنیم.

نوش‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: از دولت می‌خواهیم به داد و مشکلات کشاورزان برسد، تأمین نهاده‌های دامی کشاورزان را آزار می‌دهد و نهاده‌های دامی به سختی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد که باید به آن‌ها کمک کرد.

برچسب ها: کشاورزی ، تحریم ، امنیت غذایی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NTm

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کشاورزی تحریم امنیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان خبر داد.


محمدمهدی عباس زاده با اشاره به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید برای پرورش بهاره کرم ابریشم از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران، گفت: تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.


وی با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش در فصل بهار، بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و مستمر این موضوع از طریق شوراها، دهیاری ها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه برای تحویل و توزیع بموقع تخم نوغان به بهره برداران و علاقمندان این بخش تاکید کرد.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر، مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل (بندپی شرقی ۲ کارگزار و بابلکنار ۳ کارگزار) را از مراکز تحویل تخم نوغان در استان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • ندیمی در گفت و گو با قدس: دیپلماسی انرژی فعال در منطقه به ما کمک کرد که از گستردگی تحریم ها جلوگیری کنیم
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند