Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:00:48 GMT

آزمایشگاه تشخیص طبی در عسلویه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۲۱۳

آزمایشگاه تشخیص طبی در عسلویه افتتاح شد

 به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه پارس روز پنجشنبه اعلام کرد، این آزمایشگاه در ساختمانی مستقل با مساحت ۲۵۰ متر مربع در شرقی ترین نقطه محدوده پتروشیمی‌های عسلویه و در مجاورت بندر شیرینو تاسیس شده‌است.

 این آزمایشگاه از دو بخش مجزا (Pre Pcrمحدوده فشار مثبت)و (Post pcr محدوده فشار منفی) تشکیل شده‌است که از نظر فضای فیزیکی، تهویه و فاضلاب به طور کامل مستقل از یکدیگر هستند و همه ضوابط و استانداردهای بین‌المللی در آن رعایت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیارد تومان در زمینه بازسازی فضای فیزیکی مورد نیاز و خرید تجهیزات غیر پزشکی این آزمایشگاه توسط شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس و ۹۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی آن از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تامین شده‌است.

برچسب‌ها عسلویه آزمایشگاه مرجع سلامت بوشهر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه آزمایشگاه مرجع سلامت بوشهر عسلویه آزمایشگاه مرجع سلامت بوشهر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیرو‌های بومی استان بوشهر جبران شود

احمد محمدی‌زاده در نشست با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه این منطقه مهم صنعتی و تولیدی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد اظهار داشت: منطقه پارس جنوبی که تاکنون افزون بر ۱۵۰ میلیارد دلار در آن سرمایه‌گذاری شده است در عرصه تولید، صادرات، اشتغال و اقتصاد دریا محور نقش مهم و اثرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه عمده صادرات میعانات گازی از پارس جنوبی صورت می‌گیرد گفت: ۵۰ درصد محصولات صنایع پتروشیمی ایران در استان بوشهر و منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود و این درحالی است که بیش از ۷۲ درصد گاز مصرفی کشور از این منطقه مهم تولید و به خطوط سراسری منتقل می‌شود.

استاندار بوشهر منطقه پارس جنوبی را از نقاط مهم، استراتژیک و حساس کشور دانست و تأکید کرد: توجه به حوزه امنیت و پایش نظارتی و ایمنی این منطقه صنعتی باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد

محمدی‌زاده یکی از مصوبات مهم دولت را تحقق ۵۰ درصد نیرو‌های بومی استان بوشهر در صنایع مختلف پارس جنوبی دانست و گفت: اشتغال نیرو‌های بومی در تأسیسات این منطقه هم به نفع منافع ملی است و هم اینکه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و سبب پایداری جمعیت می‌شود.

وی با بیان اینکه مکلف به اجرایی شدن مصوبات دولت هستیم اضافه کرد: برای تحقق مصوبات دولت در بکارگیری نیرو‌های بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی که اکنون عقب‌ماندگی دارد، باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در سال گذشته اضافه کرد: باید تلاش شود عقب‌ماندگی تحقق جذب ۵۰ درصدی اشتغال و استخدام نیرو‌های بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی جبران شود.

محمدی‌زاده در ادامه با اشاره به تصویب سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد تومانی از سوی وزارت نفت و صنایع پتروشیمی در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان بوشهر تأکید کرد: این اعتبار باید بر اساس مصوبه هیئت دولت در مدت سه سال در طرح‌های مختلف هزینه شود.

وی با اشاره به خرید کالا‌های مورد نیاز صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از تولیدات داخلی استان بوشهر افزود: استان بوشهر در عرصه تولیدات محصولات مختلف از جمله گوشت مرغ، محصولات کشاورزی مانند خرما، تولیدات کالا‌های صنعتی و دیگر محصولات از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید کالا‌های مورد نیاز منطقه پارس جنوبی از داخل استان بوشهر خریداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • عقب‌ماندگی جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیرو‌های بومی استان بوشهر جبران شود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • عقب‌ماندگی اشتغال بوشهری‌ها در پارس جنوبی جبران شود
  • نوجوان مشهدی  در اسکله نخل تقی عسلویه جان باخت