Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل محمدی به تشریح وضعیت تیمش پیش از بازی با مس پرداخت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در جام حذفی شگفتی زیاد است و باید کارمان را با قدرت شروع کنیم.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل دیدار با مس نوین کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که در این شهر باصفا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از هواداران کرمانی که با استقبال خوب شان ما را مورد محبت قرار دادند، تشکر کنم.

وی افزود:

اولین بازی ما در جام حذفی است که شگفتی در آن زیاد است. باید اولین دیدار را با قدرت شروع کنیم. این جام میانبری برای کسب قهرمانی است و آماده این هستیم که مسابقات را با قدرت شروع کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:

با تیم مس نوین بازی داریم که در ۶-۵ دیدار اخیرش خیلی خوب نتیجه گرفته و عملکرد خیلی خوبی در لیگ و جام حذفی داشته است. اینگونه نیست که فکر کنیم بازی راحتی را پیش رو داریم.

گل محمدی تصریح کرد:

مس نوین با استفاده از جوان های با انگیزه و مربی خیلی خوبش می خواهد. مقابل پرسپولیس خودش را نشان بدهد و بازی خوبی را انجام بدهد. این امر طبیعی است اما باید با تمرکز عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:

جام حذفی جام غافلگیری است و نباید مقابل مس غافلگیر شویم. باید متمرکز و با انرژی زیادی بازی کنیم تا بتوانیم این مسابقه را ببریم. با بچه ها هم صحبت کرده و به آنها گفته این مراقب باشند تا اتفاق های ناخوشایندی که می تواند سبب غافلگیری ما شود در این بازی اتفاق نیفتد.

سرمربی پرسپولیس افزود:

آماده این مسابقه هستیم زیرا تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان هم انگیزه خیلی زیادی دارند تا در اولین بازی جام حذفی شأن موفق باشند و نتیجه خوبی به دست آورند.

گل محمدی درباره نفرات محروم و‌ مصدوم پرسپولیس مقابل مس نوین توضیح داد:

خوشبختانه تمام بازیکنان ما آماده و سرحال هستند و بازیکن مصدومی نداریم. همه بازیکنان مان را جمع کرده و به کرمان آورده ایم.

وی درباره احتمال استفاده از مهدی ترابی و شهریار مغانلومقابل مس نوین گفت:

تا فردا اجازه بدهید این موضوع مشخص می شود و جای این نیست اکنون درباره نفراتی که بازی می کنند صحبت کنم.

اخبار داغ 

میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شدند / استقلال در عربستان؛ پرسپولیس در هند نایب رییس باشگاه پورتو: به بازیکنان بیشتری شبیه طارمی نیاز داریم حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسپانسر اینتر | پیشنهاد یک کمپانی تولید محتوای بزرگسالان به اینتر تیم منتخب هفته سوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قدرت شروع کنیم جام حذفی گل محمدی مس نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اوسمار انتخاب بسیار درستی بود چرا که اگر آنچلوتی هم می‌آمد ۲ ماه زمان می‌خواست تا با فضا آشنا شود درنتیجه پرسپولیس از کورس قهرمانی خارج می‌شد.

به گزارش مشرق، رضا درویش با جذب اوسمار ویرا در نیم‌فصل و البته خریدهای خوبی که داشت، توانست پرسپولیس را دوباره در حد یک مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. درویش البته بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم با موجی از انتقادات مواجه شد اما با گذشت زمان شرایط به سود او و تیمش تغییر کرد.

از انتخاب اوسمار ویرا بگویید.
ما پس از بررسی‌های فراوان و پس از مشورت با اهل فن، پیشکسوتان دل سوز و البته گرفتن نظر بازیکنان بزرگ پرسپولیس، اوسمار را انتخاب کردیم و شما دیدید که چه انتخاب درستی بود.

پس بازیکنان هم نظر دادند؟
بله، ما دیدگاه بزرگان تیم در مورد دانش فنی و عملکرد آقای اوسمار را گرفتیم. جالب این که روزهای اول خیلی‌ها به خاطر این انتخاب به من فحش دادند و حالا همان‌ها پیام می‌دهند که دیدید ما گفتیم او مربی خوبی است!

واقعا؟
بله، شماره‌هایشان را دارم. به هر حال ما خوشحالیم که انتخاب درستی انجام دادیم. در آن مقطع اگر آنچلوتی را هم می‌آوردیم ۲ ماه زمان می‌برد تا پرسپولیس و فضای فوتبال ایران را بشناسد و شاید از کورس قهرمانی خارج می‌شدیم اما خدا را شکر بعد از بازی با آلومینیوم، پرسپولیس به بازی برگشت و...

وضعیت رقبای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
ما کاری به رقبا نداریم و در هر دو جام برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. شما می‌بینید که دو تیم مطرح و پول‌دار یک میلیون دلار خرج کردند اما الان کجا هستند؟ ما وظیفه داریم ۶ بازی آخر خود در لیگ را ببریم و با این اتفاق شک نکنید که قهرمان می‌شویم.

فشار بازی‌ها هم زیاد است چون شما برخلاف استقلال در جام حذفی هم هستید.
بله، به هر حال آن‌ها استراحت می‌کنند. جام حذفی هم سنگین است چون هر تیمی می‌تواند با ۴ برد دیگر قهرمان شود و با یک باخت از مسابقات کنار می‌رود؛ پس طبعا همه تیم‌ها با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنند و بازی ما در اراک هم ساده نیست اما خیلی امیدواریم که در این مسابقات هم مثل پارسال موفق و در نهایت قهرمان شویم.

قرارداد اوسمار چقدر است؟
فقط همین‌قدر بگویم که قراردادش از بسیاری از مربیان لیگ برتری کمتر است. او روی پرسپولیس شناخت خوبی داشت و از نظر فنی هم توانسته شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

ویرا در اولین بازی به آلومینیوم باخت و فشار روی شما بیشتر شد!
بله، فشاری بود که دلال‌ها می‌آوردند چون مربیان آن‌ها را رد کرده بودیم. البته بازی با آلومینیوم را می‌شد در کتاب گینس ثبت کرد چون حریف یک موقعیت گل هم نداشت اما بازی را برد. در چند بازی هم از اشتباهات داوری لطمه خوردیم؛ به خصوص در نیم‌فصل دوم.

اما بسیاری از کارشناسان داوری گفتند گل شما به ملوان آفساید بود!
شما اگر همه بازی‌ها را حساب کنید و به حرف همان کارشناسان داوری رجوع کنید، می‌بینید که پرسپولیس متضرر هم شده و ما الان باید صدرنشین بودیم.

انصافا اگر یحیی گل‌محمدی هم مانده بود، همین خریدهای خوب را در نیم‌فصل انجام می‌دادید؟
چرا که نه! شک نکنید که تلاش می‌کردیم هر بازیکنی را که آقایحیی می‌خواهد بخریم. مگر قبلا این کار را نکردیم؟ جالب است بدانید که مذاکره با عبدالکریم حسن در زمان گل‌محمدی و با نظر مثبت ایشان آغاز شد. من در زمان آقایحیی دو بازیکن تاپ را معرفی کردم که ایشان گفت به تاکتیک تیمی ما نمی‌خورند و حق هم داشت چون به هر حال سرمربی تیم بود. الان هم می‌بینید که خریدهای جدید چقدر خوب کار کرده‌اند و تازه من به شما می‌گویم در بازی‌های آینده عبدالکریم حسن، اورونوف، خدابنده‌لو و... بهتر هم می‌شوند.

چنددرصد به قهرمانی در رقابت‌ با استقلال امیدوارید؟
ما اگر ۶ بازی خود را ببریم، صددرصد قهرمانیم و من شخصا خیلی امیدوارم.

این‌که پرسپولیس به ۴ بانک واگذار می‌شود، غلط نیست و شما را نگران نمی‌کند؟
به هر حال این‌ها یک کنسرسیوم هستند و بعید می‌دانم مشکل خاصی ایجاد شود. به نظر من مالکان جدید یک‌بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند تا باشگاه روی روال عادی خود بیفتد و بتواند راحت برای آینده برنامه‌ریزی کند. مهم سیاستگذاری کلی است و امیدوارم مشکلات پرسپولیس که خیلی‌هایش مربوط به گذشته است، حل شود.

نگران حذف از آسیا نیستید؟
نه اصلا. اهلیت‌ها تایید شده و ۳ اردیبهشت رسما کار مالکیت و انتقال انجام می‌شود. با این حساب نباید مشکل خاصی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)