Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دور از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، بازی های مهمی را خواهیم دید و به مرور این مسابقات پرداخته ایم.

مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی بازی های جام حذفی ایران از فردا هم پیگیری خواهد شد و در مهمترین دیدار پرسپولیس به مس نوین کرمان دیدار می کند.

به گزارش طرفداری، فردا، 22 اسفند ماه 1399 شاهد برگزاری مسابقات مهمی در جام حذفی فوتبال کشورمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام حذفی که همواره یکی از مهمترین رویدادهای فوتبال ایران بوده در این فصل نیز مدعیان زیادی دارد و تیم ها در آن به دنبال کسب موفقیت هستند چراکه قهرمان این رقابت ها می تواند از طریق این جام سهمیه آسیایی کسب کند. در پایین به وضعیت تیم ها پرداخته ایم:

مس نوین کرمان - پرسپولیس

جام حذفی فوتبال ایران
تاریخ و زمان: جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 15:00
مکان برگزاری بازی: کرمان

پرسپولیس در حالی پا به این مصاف مهم می گذارد که اکنون در صدرجدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد. یحیی گل محمدی و شاگردانش هفت بازی است که شکست نخورده اند و در بازی پیش رو که تک بازی نیز هست، فقط و فقط پیروزی می خواهند. سرخپوشان بدون شک در این فصل از بازی ها در تلاش هستند تا قهرمانی مسابقات را بدست بیاورند و این جام را بار دیگر بالای سر ببرند. تیم مقابل پرسپولیس هم مس نوین کرمان است. مسی ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان حضور دارند و در این فصل یکی از تیمهای میانه جدولی تا اینجای کار بوده اند. قطعا بازی با پرسپولیس انگیزه زیادی به بازیکنان مس می دهد و آنها می آیند تا برابر قهرمان لیگ برتر، بازی چشم نوازی را ارائه دهند. قطعا تماشای این بازی جذابیت های ویژه ای خواهد داشت.

آلومینیوم اراک - هوادار

جام حذفی فوتبال ایران
تاریخ و زمان: جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 15:00
مکان برگزاری بازی: اراک

دیگر بازی مهمی که فردا در جام حذفی فوتبال ایران برگزار می شود، نبرد تیم آلومینیوم اراک با هوادار تهران است. آلومینیوم با کادرفنی جدید خود می کوشد تا برابر رضا عنایتی و شاگردانش در تیم هوادار قرار بگیرد، تیمی که این فصل یکی از مدعیان اصلی لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده است. نبرد رضا عنایتی و علیرضا منصوریان در یک دیدار حذفی هم بدون شک فوق العاده است. در هر حال، تلاش دو تیم در این بازی کسب برد و راه یافتن به دور بعد بازی ها است ضمن اینکه بازی فردا، اولین حضور رسمی علیرضا منصوریان روی نیمکت تیم اراکی است.

سپاهان - مس رفسنجان

جام حذفی فوتبال ایران
تاریخ و زمان: جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 15:00
مکان برگزاری بازی: اصفهان

شاید دیدنی ترین مصاف بازی های جام حذفی در روز جمعه، نبرد دو تیم سپاهان و مس رفسنجان باشد. دو تیم لیگ برتری که در این فصل از بازی های لیگ نیز یک بار با هم دیدار کرده اند، دومین مصاف شان در جام حذفی خواهد بود. بازی لیگ برتری میان دو تیم را تیم سپاهان و محرم نویدکیا بردند، دیداری که میزبان هم تیم مس رفسنجان بود. اکنون سپاهان که یکی از تیم های اصلی مدعی کسب جام در این فصل از بازی های حذفی است، در گام اول بارقیب و قرعه سرسختی رو به رو شده است. محمد ربیعی و شاگردانش به خوبی با وضعیت تیم های لیگ برتری آشنا شده اند و قطعا انگیزه کافی برای بازی با سپاهان را دارند اما سپاهان هم نمی خواهد به این زودی حذف شود. انتظار می رود فردا یک بازی دیدنی و سرتاسر تهاجمی میان تفکرات محمد ربیعی و محرم نویدکیا را شاهد باشیم.

سایر بازی های جام حذفی

شهرداری بردسکن - خوشه طلایی ساوه

پارس جنوبی جم - پاس همدان

اتحاد کامیاران - قشقایی شیراز

ملوان - ویستاتوربین تهران

استقلال ملاثانی - شاهین بندر عامری بوشهر

نفت‌ مسجدسلیمان - خیبر خرم آباد

یک بازی دیگر نیز در روز شنبه برگزار خواهد شد که در آن نفت آبادان با پارسه تهران رو به رو خواهد شد.

اخبار داغ 

میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شدند / استقلال در عربستان؛ پرسپولیس در هند نایب رییس باشگاه پورتو: به بازیکنان بیشتری شبیه طارمی نیاز داریم حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسپانسر اینتر | پیشنهاد یک کمپانی تولید محتوای بزرگسالان به اینتر تیم منتخب هفته سوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال مس نوین بازی ها تیم ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد

برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گفتنی است نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها نیز بعد از پایان لیگ برتر و اواخر خرداد ماه همچنین برگزار می‌شود. کرمان میزبان فینال این دوره از جام حذفی کشور خواهد بود.

 

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان - پیکان / ساعت ۱۷:۴۵ / ورزشگاه شهدای مس

 

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان - چادرملو /ساعت ۱۷:۴۵ / ورزشگاه امام علی کرمان

فجر شهید سپاسی - گل گهر / ساعت ۱۸ / ورزشگاه حافظیه

هوادار - مس سونگون /ساعت ۱۸:۱۵ / ورزشگاه پاس قوامین

آلومینیوم - پرسپولیس / ساعت ۱۸:۱۵ / ورزشگاه امام اراک

تراکتور - ذوب آهن / ساعت ۱۸:۳۰ / ورزشگاه یادگار امام تبریز

ملوان - سایپا/ساعت ۱۸:۳۰ / ورزشگاه تختی بندر انزلی

آبی پوشان جنوب - سپاهان/ ساعت ۱۹:۳۰ / ورزشگاه غدیر اهواز

 

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه و ساعت بازی‌های جام حذفی اعلام شد
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال