Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:13:29 GMT

وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۰۲۹

وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است مسئولان فکری کنند، بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

وی در دیداربا وزیر کشورضمن بیان عظمت بعثت پیامبراکرم (ص) این روز را مهمترین روز عالم خلقت دانست و افزود: آنچه از سوره علق برداشت می شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرجع تقلید داشتن مسئولیت را در جامعه امروز بسیار مهم توصیف کرد و گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند، باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و فقط به فکر خدمت به این مردم باشند.

وی مسئولیت را امانت دانسته و بهره مندی از این امانت را برای خدمت به مردم خواستار شد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامه حضرت امیر(ع)به مالک اشتر گفت: فراموش نکنید اصل، همین مردم هستند این مردم بودند که  ٨سال جنگ را اداره کردند این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند پس تا می توانید خدمت کنید.

وی با اظهار ناراحتی از گرانی و  وضع معیشتی مردم، فراوانی نعمت و داشتن مدیری خیرخواه را لازمه هرجامعه خوب دانست و بیان کرد:  فقر و ظلم و جهل آفات هرکشور و حکومتی است.

آیت الله نوری همدانی هوشیاری مسئولان در مقابل نقشه های دشمن بویژه آمریکا و صهیونیسم و عربستان بعنوان صحنه گردانان را خواستار شد.

انتهای پیام/2258

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مرجع تقلید رحمانی فضلی آیت الله نوری همدانی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روز‌های پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند