Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس نوین کرمان می‌گوید تیمش برای بازی با پرسپولیس آماده است اما نباید توقعات از این تیم بالا باشد.

به گزارش ایسنا، فرزاد حسین‌خانی، سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم در این مرحله به یک تیم لیگ‌ برتری برخورد کنیم. از این اتفاق خیلی خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به روحیه بازیکنان امیدواریم فردا بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. متاسفانه دو بازیکن خوب ما به دلیل دو اخطاره بودن فردا محروم هستند. یک مدافع ما هم مصدوم است. در غیاب این نفرات، بازیکنان دیگر ما تلاش می‌کنند تا جای خالی آن‌ها حس نشود.

او درباره صحبت‌های گل‌محمدی که گفته بود مس نوین در چند بازی اخیرش بسیار خوب نتیجه گرفته است هم بیان کرد:‌ از آقای گل‌محمدی که مربی خوب و با دانشی است تشکر می‌کنم که بازیکنان ما را مورد لطف خودشان قرار دادند. من تجربه این بازی‌ها را دارم. باتوجه به شرایط بازیکنانم یک بازی خوب را پیش‌بینی می‌کنم. 

حسین‌خانی اضافه کرد:‌ من در مصاحبه‌های قبلی‌ام هم گفتم که به هیچ عنوان به دنبال شگفتی‌ساز بودن نیستیم ولی دنبال دفاع از کیفیت فوتبال کرمان هستیم. بالای ۹۰ درصد بازیکنان تیم ما بومی هستند. بازیکنانی باکیفیت و خوب. دنبال این هستیم که هواداران ما از یک بازی خوب بی‌نصیب نباشند و بازی قابل قبولی را ارائه دهیم. 

سرمربی مس نوین درباره بازیکنانش هم گفت: بازیکنان ما بسیار باکیفیت هستند. نمی‌توانم بگویم فقط تقصیر مسوولان یا مربیان گذشته است و خود بازیکنان هم در اینکه در این سطح بازی می‌کنند بیشترین سهم را دارند. می‌توانستند با یک هدف‌گذاری بهتر و تلاش دو چندان در سطح‌های بالاتری بازی کنند. 

او ادامه داد: ما هیچ بازیکنی را جذب نکردیم که فوتبالش تمام شده باشد. میانگین سنی تیم ما مناسب است و بازیکنان باکیفیتی داریم. ما ۲۷ بازیکن آماده داریم که زمان مشخص کردن ترکیب سخت‌ترین کار ممکن را داریم. فقط یک بازیکن از جمع ما جدا شد و به یک تیم لیگ یکی رفت. خیلی دوست داشتیم او را حفظ کنیم. این نشان می‌دهد بازیکنان ما باکیفیت هستند و این را در عمل نشان می‌دهند. نتایجی که آقای گل‌محمدی هم به آن‌ها پرداخته روزبه‌روز مسوولیت بازیکنان ما را بیشتر می‌کند. 

حسین‌خانی درباره شرایط تیمش در لیگ دو هم توضیح داد: شروع خیلی خوبی داشتیم. باتوجه به قرعه‌کشی بازی‌های  هفته‌های اول ما با تیم‌های سخت و صاحب نام بود. تیمی مثل سپیدرود چند بازیکن لیگ برتری در ترکیبش داشت. ما توانستیم در سه بازی اول نتایج لازم را کسب کنیم. بیش ترین مشکل از ما و خواسته ما از بازیکنان بیش از حد بود. ما برای بردن به زمین می‌رفتیم و می‌توانستیم با بازی محافظه‌کارانه نتایج بهتری بگیریم. بعد از گذشت چهار هفته ناکامی بازیکنان توانستند به شرایط خوب برگردند و نتایج مدنظر ما را کسب کنند. 

سرمربی مس نوین همچنین گفت: امیدوارم مس کرمان هرچه زودتر به سطح اول فوتبال ایران برگردد. جای خالی مس کرمان شدیدا در لیگ برتر حس می‌شود.

او درباره این که شاید بازیکنانش برابر پرسپولیس استرس داشته باشند هم بیان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. بعد از بازی هفته قبل سراغ بازی با پرسپولیس رفتیم. نباید توقعات را از مس نوین بالا ببریم. مطمئنا در بحث روحی و روانی صحبت‌هایی با بازیکنان شده است. مطمئن باشید فردا بازیکنان ما بازی خوبی از خود ارائه می‌دهند. اگر انگیزه ما تبدیل به احساسات نشود مطمئنا می‌توانیم در ادامه لیگ کارهای بزرگی بکنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس مس نوین کرمان استانی ورزشی سرمربی مس نوین بازیکنان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پلیس: «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود/ در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیستیم