Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:27:30 GMT

بارش شدید برف محور کندوان را فرامی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۱۹۸

بارش شدید برف محور کندوان را فرامی‌گیرد

محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی، از صبح فردا باتوجه به تغییرات جوی ناپایدار درسراسر محور کندوان ،ولی‌آباد، سیاه بیشه شاهد بارش شدید برف هستیم.

وی افزود: باتوجه به این شرایط توصیه پلیس این است رانندگان از ترددهای غیرضروری در این محور پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه ولی‌آباد سیاه‌بیشه کندوان تصریح کرد: پلیس راه ولی‌آباد سیاه‌بیشه  از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند.

احمدی با اشاره به بارش برف و باران در محور کندوان، بیان کرد: سطح محور کندوان مقطعی لغزنده است و رانندگان باید هشدارها را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر افزایش احتمال ریزش و رانش در زمان بارندگی در محورهای کوهستانی استان است که هر لحظه امکان این حوادث وجود دارد و باید رانندگان به این موارد توجه کنند.

فرمانده پلیس راه ولی‌آباد سیاه‌بیشه کندوان با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی در محور کندوان، گفت: لازم است مردم و مسافران باتوجه به وضعیت استان به هشدار پرهیز از تردد غیرضرور توجه کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد احمدی وضعیت جاده کندوان محور کندوان سیاه بیشه ولی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درخصوص سیلاب بهاری در مازندران گفت: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۷ محور روستایی شد.

وی افزود: باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

محمدی یادآور شد: این روستا‌ها باتوجه به شدت بارش‌های در بخش‌های بلده و آمل قرار دارند.

رگبار‌های بهاری طی روز گذشته همان‌گونه که پیش‌بینی شد اختلال در تردد، آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها، ریزش سنگ و سایر را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد