Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیرافشین اشکانی در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به رویکرد وزارت متبوع در گسترش دولت الکترونیک و سهولت دسترسی خدمات مجموعه این وزارتخانه به‌صورت غیرحضوری در ایام شیوع کرونا نیاز بوده تا روابط عمومی دستگاه‌های تابعه با انسجام و هم‌افزایی لازم این خدمات را در بین جامعه هدف معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه رسانه‌ها در انعکاس خدمات و تعامل و همکاری با رسانه‌های دیداری و نوشتاری و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی می‌تواند روابط عمومی‌ها را در دستیابی به نقطه مطلوب هدایت کند افزود: تلاش برای ارتقای سطح دانش نوین مدیران روابط عمومی و اهتمام‌بخشی به روشنگری درون سازمانی و برون‌سازمانی را از جمله برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مسوول روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی سعی داریم مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع را در جریان تازه‌ترین تحولات حوزه تخصصی روابط‌عمومی قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: فعالیت‌های خوبی از سوی روابط، عمومی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان در راستای ترویج و معرفی خدمات انجام شده که قطعا با برنامه‌ریزی و جدیت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

در این نشست مدیران روابط‌عمومی بهزیستی، تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، فنی و حرفه‌ای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان وبلوچستان ضمن ارائه گزارش عملکرد و گفت‌وگو در خصوص اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه مخاطب آن در سطح استان بر تبادل اطلاعات بین جامعه مخاطب در بستر شبکه‌های اجتماعی و همچنین اجرای آموزش های جدید در زمینه روابط‌عمومی مدرن دنیا گفتمان و فعالیت مطلوب در فضا مجازی تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال جوانان کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد