Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@14:55:57 GMT

تامین ۵۰۰ تبلت دانش آموزی توسط خیران

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۹۱۵

تامین ۵۰۰ تبلت دانش آموزی توسط خیران

یارمحمدیان از همت خیران گلپایگانی برای تامین همه نیازهای دانش آموزان کم بضاعت شهرستان خبر داد وگفت: ۳۵۰ تبلت دانش آموزی در مرحله اول توزیع شده است و ۱۵۰ تبلت یا گوشی باقی مانده تا پایان سال به دانش آموزان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حسین یارمحمدیان در آئین تقدیر از خیران شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با یادآوری مصوبه شورای آموزش و پرورش مبنی بر پدالی شدن شیرهای آب در مدارس گفت: گلپایگان اولین و تنهاترین شهرستان استان اصفهان است که مدارس آن این مصوبه را با همیاری هیات های امنای مدارس و خیران شهرستان اجرا کردند و هم اکنون ۹۰ درصد که امکان داشتند، مدارس مجهز به این سیستم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گلپایگان با اشاره به نیاز  ۵۰۰ دانش آموز  کم بضاعت به تبلت، بیان کرد: ۳۵۰ تبلت در مرحله اول با کمک خیران تامین شد و باقی آن نیز با همت خیران و همکاری اداره ها تا پایان سال به دانش آموزان اهدا می شود.
وی ایستگاه سوم اورژانس را نیاز شهرستان گلپایگان عنوان کرد و افزود: پیشنهاد مکان ایستگاه اورژانس در پنج راهی شرکت زراعی یا جاده تیکن می دهم.
یارمحمدیان  از اهدای نشان (شهروند گلپایگانی) در اولین جلسه شورای اداری به رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان به پاس تلاش های فراوان در جذب خیر و ایجاد زیرساخت های بهداشتی شهرستان گلپایگان خبر داد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبلت دانش آموزی فرماندار گلپایگان گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های تربیتی و آموزشی که در اردوگاه‌ها برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود گفت: اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار صبح امروز در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به اینکه استان یزد ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های دانش‌آموزی دارد، گفت: باید این ظرفیت‌ها به درستی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه شکوفایی و بارورسازی آن فراهم شود.

وی با اشاره به اقدامات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های این مجموعه، اقدامات کیفی و خوبی است که انجام می‌دهد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه اتحادیه به جای کمیت، بر کیفیت تمرکز دارد، باعث تفاوت این مجموعه نسبت به مجموعه‌های دیگر شده، که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان، سرآمد تشکل‌های دیگر است، افزود: شاهد اقدامات اثربخش و موثر توسط این مجموعه در طول سال بوده‌ایم و آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد اهداف اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان هستیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: مدرسه برای فعالیت‌های آموزشی دانش آموزی خوب است، اما انجام فعالیت‌های تربیتی و پرورشی صرفا در محیط کلاسی، اثربخشی لازم ندارد و بهترین مکان برای فعالیت پرورشی و یادگیری مهارت‌ها، محیط اردوگاهی است.

جوکار با تأکید بر اینکه استان یزد نیازمند اردوگاه دانش آموزی مناسب است، تصریح کرد: با وجود این مکان، می‌توان برنامه ریزی برای اقدامات و فعالیت‌های پایدار در طول سال داشت؛ هر چند آموزش و پرورش اردوگاه‌های بسیاری در استان دارد، ولی به دلیل کمبود اعتبار و بودجه، عملیات عمرانی و نگهداری بسیار پایین است.

وی ادامه داد: دانش آموز با حضور در یک فضای اردوگاهی و خارج از مدرسه، احساس بهتری برای همراهی با مربی خواهد داشت و آن زمان بهترین موقع برای انتقال مفاهیم انقلابی و ترویج گفتمان دینی به آنهاست.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد