Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس هند پسر جوانی را به جرم قتل نامزد ، مادر وی و یکی از اقوامشان دستگیر کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، متهم در پی اختلافات خانوادگی بین خانواده خود و نامزدش به سراغ او رفته پس از ورود به خانه نامزد خود ابتدا او را کشته سپس سراغ مادر زن آینده اش رفته و با ضربات چاقو وی را نیز به قتل رسانده و یکی از زنان اقوام خانواده دختر را نیز تا حد مرگ به شدت مجروح کرده و در نهایت فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان تحقیقات پلیس مشخص شد که خانواده ها از ابتدا با وصلت این دو جوان مخالف بوده و ظرف روزهای گذشته به شدت با هم درگیر بودند و همین درگیری باعث جنایت خونین و دستگیری پسر جوان شده است.

در حال حاضر رسیدگی به پرونده آغاز شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل چاقو اخبار حوادث خانواده عکس اختلافات خانوادگی درگیری خانوادگی منجر به قتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس تجاوز فیلم کرونا آزار قتل جنایت مرد قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم

تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

آقای جعفری پدر این سه قلو‌ها می‌گوید: صاحب سه فرزند شدم جای شکر دارد، اما اگر حمایت نباشد تامین مخارج شان بسیار سخت است، قول های حمایتی فرزندآوری انجام شده اما کامل نبوده است.

وی می‌گوید: لطف خداوند شامل ما شده ولی مخارج سنگین است و خواستار عنایت مسئولان هستم.

مددخانی کارشناس حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: با پیگیری های انجام شده پدر سه قلوها به مجموعه بهزیستی معرفی شد تا در یک شرکت تولیدی در تاکستان مشغول به کار شود و تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد