Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فریدون همتی پنجشنبه شب به مناسبت روز شهدا در پیامی آورده است: پیامبر بزرگوار اسلام(ص) راه شهادت را به همگان آموخت و ائمه اطهار(ع) نیز این مسیر را پیمودند و سیره آنان به الگوهایی جاودانه برای عاشقان راه شهادت تبدیل شد و در این میان نهضت عاشورای حضرت امام حسین(ع) واقعه‌ای بی نظیر از شهادت و جاودانه شدن در راه ماندگاری دین الهی اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  با برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در دوران هشت ساله دفاع مقدس شاهد بودیم که چگونه ملت ایران از پیر و جوان و زن و مرد در راه دفاع از دین اسلام و وطن خود راه شهادت را پیمودند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی کاسته شود .

استاندار هرمزگان اظهار داشت: طی سال های اخیر نیز به طور ویژه شاهد جانفشانی شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام و امنیت ایران اسلامی و شهدای مدافع سلامت که با از خود گذشتگی، مجاهدت فراوانی در راه مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران انجام دادند، بوده‌ایم که نشان دهنده پایدار بودن فرهنگ ایثار و شهادت در این سرزمین است.

همتی تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ۲۲ اسفند ماه که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز بزرگداشت شهدا مزین شده است، از بهترین ایام برای زنده نگه داشتن یاد شهداست.

وی یاد آورشد: اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت این روز، از ایثار و رشادت تمامی شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون فداکاری آنان است و همچنین تلاش‌های مجموعه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران به ویژه در استان هرمزگان، تجلیل و قدردانی می نمایم.

برچسب‌ها  فریدون همتی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فریدون همتی هرمزگان فریدون همتی هرمزگان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه