Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@07:27:13 GMT

اشتغال ۴۲۰ زندانی در ۷۱ کارگاه تولیدی در یزد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۸۴۰۴

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان یزد گفت: در حال حاضر ۴۲۰ نفر از زندانیان استان در ۷۱ کارگاه تولید و خدماتی مشغول فعالیت می‌باشند.

عزیز الله سیفی در گفت‌وگو با میزان گفت: بنیاد تعاون زندانیان استان یزد در زمینه اشتغال زندانیان با جدیت ورود داشته و تاکنون توانسته اقدامات خوبی را در راستای اشتغال زندانیان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی به انعقاد قرارداد اشتغال بین ۷۱ کارگاه با بنیاد تعاون زندانیان استان اشاره کرد و افزود: ماحصل این قرارداد‌ها اشتغال ۴۲۰ نفر از مددجویان زندانی استان است.

وی تصریح کرد: در شهرستان یزد ۴۸ کارگاه، اردکان ۱۸ کارگاه و ابرکوه ۱ کارگاه با این بنیاد قرارداد همکاری دارند و ۴ گارکاه نیز ویژه اشتغال بانوان است.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان یزد اظهار داشت: از مجموع زندانیان شاغل زندان‌های استان ۲۶۵ نفر به بیرون از زندان اعزام و مابقی در داخل کارگاه‌های بنیاد مشغول فعالیت می‌باشند.

وی با تقدیر از حمایت صنایع استان از اشتغال زندانیان گفت: در حال حاضر تقاضای ۵۰۰ نفر نیرو از سوی کارگاه‌های تولید وجود دارد که امکان تامین آن برای این بنیاد مقدور نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: زندان یزد بنیاد تعاون زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زندان یزد بنیاد تعاون زندانیان بنیاد تعاون زندانیان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی ۱۳ مرکز حرفه آموزی و کارگاه تولیدی به معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو گفت: در این مراکز توسط تیم متخصصان توانبخشی، با همکاری فرد دارای معلولیت و خانواده وی، برنامه ای آموزشی و توانبخشی متناسب با نوع و شدت معلولیت فرد تنظیم و توسط مربیان آموزش دیده در بازه زمانی مشخص ارائه می شود.

وی افزود: بر اساس نتایج اجرای برنامه، نحوه ادامه روند اقدامات مرکز مشخص می شود که در این مراکز به طور عموم وسایل و تجهیزات توانبخشی موجود است و خدمات در قالب یک بسته دربرگیرنده تمام نیازهای توانبخشی فرد ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی استان در خصوص شرایط پذیرش در مراکز شبانه روزی توانبخشی نیز گفت: افراد دارای اختلال هوشی رشدی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال، افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی بالای ۱۴ سال، بیماران روانی مزمن شدید و خیلی شدید بالای ۱۵ سال و سالمندان بالای ۶۰ سال می توانند از مراکز شبانه روزی بهزیستی خدمات دریافت کنند.

خدابنده لو ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۹ هزار پرونده در حوزه توانبخشی ثبت شده است و بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت و بیماران اعصاب و روان مستمری دریافت می کنند.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی ۱۳ مرکز حرفه آموزی و کارگاه تولیدی به معلولان
  • برگزاری کارگاه طراحی روی پارچه در شهرستان اشکذر 
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی