Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اصغری‌مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در رابطه با  مسکن مهر، اظهار کرد: مسکن مهر هشتگرد ۴۹ هزار و ۵۴۷ واحد بوده که از این تعداد، هم‌اکنون ۳۵ هزار واحد در تعهد شهرهای جدید هشتگرد است که در مراحل پایانی قرار دارد و مابقی به دلیل آنکه پیش‌تر فاقد متقاضی بوده یا به دلایل مختلف راکد مانده بودند از آمار مسکن مهر هشتگرد خارج شده و برخی نیز به دلیل مشکلات و مسائل حقوقی در دادگاه‌ها در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای آنکه مسکن مهر هشتگرد سریع‌تر به اتمام برسد از محل تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن کمک می‌دهیم تا هر چه زودتر باقیمانده‌های مسکن مهر فاقد متقاضی به اتمام برسند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین از بازدید خود از چندین پروژه که روند کندی داشتند و هم اکنون در ریل تکمیل قرار گرفتند خبر داد و گفت: پروژه‌های جنوب سازه که روند کندی در اجرا داشت با تزریق ۱۰ میلیارد تومان از محل زمین به پروژه ها برای ساخت، سرعت گرفته است. همچنین نواقص پروژه آذرنگ عمران برطرف و مشکلات آسانسور پروژه کلبه‌سازان نیز حل شده است.

بیشتر بخوانید

ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکن در سال ۱۴۰۰

مهرآبادی در خصوص مسکن مهر استان البرز نیز توضیح داد: سهمیه مسکن مهر در استان البرز در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ واحد و در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ۸ هزار و ۷۰۰ واحد بود. هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و یک هزار و ۷۹۱ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر باقی‌مانده است که در مرحله نازک کاری قرار دارند و به زودی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر ۲۵ هزار نفر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدمحمد حسینی اظهار کرد: مهمترین مشکل استان گلستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن روستایی، به دلیل مستعد بودن اراضی در حوزه کشاورزی، تامین زمین است که با راهبری استاندار گلستان و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده‌ است و در حال حاضر گلستان رتبه نخست کشور در تامین و تملک زمین در راستای طرح نهضت ملی مسکن دارد.  وی تصریح کرد: در دو سال از دولت سیزدهم ۳ هزار هکتار اراضی در ۴۰۰ روستای استان گلستان شناسایی و تملک شده و امسال نیز ۸۰۰ هکتار دیگر شناسایی و در مراحل تملک است.  مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان‌ کرد: استان گلستان، پایلوت احداث مسکن جوانان در روستاها بوده و در این راستا بیش از یک‌هزار واحد مسکن جوانان در گلستان در حال ساخت است. بر این اساس افرادی که زمین دارند، می‌توانند با استفاده از تسهیلات بانکی و خدماتی مانند نظارت بر ساخت مسکن، از این فرصت استفاده کنند و یا زمین را به قیمت مناسب از بنیادمسکن خریداری کرده و با استفاده از تسهیلات بانکی و دیگر خدمات، صاحب‌ خانه شوند.  وی ادامه داد: در حوزه مسکن حمایتی نیز در دو سال گذشته، با تاکید استاندار محترم، ساخت ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن حمایتی برای اقشار کم‌درآمد کارسازی شد که حدود ۷۰ درصد از این واحدها تکمیل شده و تحویل مالکان آن گردیده و ۳۰ درصد باقیمانده نیز تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد‌.  مهندس حسینی گفت: تلاش داریم امسال نیز ۵ هزار واحد مسکن حمایتی دیگر در گلستان احداث و تحویل متقاضیان داده شود  وی با تشکر از تعامل کمیته امداد امام خمینی ره استان با بنیاد گفت؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال ۱۴۰۳ همه مددجو کمیته امداد که در روستاها زندگی میکنند خانه دار خواهند شد و هیچ مددجوی روستایی بدون خانه نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن