Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:25:37 GMT

تعطیلات دو هفته ای لیونل مسی خراب شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۰۴۹۰

تعطیلات دو هفته ای لیونل مسی خراب شد؟

هفته پیش کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به دلیل محدودیت های مسافرتی در اروپا تصمیم به لغو بازی های مقدماتی جام جهانی قطر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی در ماه مارس به دلیل عدم موافقت باشگاه های اروپایی با سفر بازیکنان لغو شد. بازیکنان شاغل در اروپا و دیگر قاره ها در صورت سفر به این قاره باید هنگام بازگشت حداقل 10 روز در شرایط قرطینه قرار می گرفتند و اینگونه شرایط حضور در ترکیب تیم باشگاهی خود را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

به عنوان مثال تیم ملی آرژانتین روز 26 مارس میزبان اروگوئه بود و در روز 30 مارس به مصاف برزیل می رفت، اما این دیدارها موقتا لغو شد. باشگاه های اروپایی حاضر در لیگ برتر، بوندسلیگا و لالیگا از صدور مجوز حضور بازیکنان خود در آمریکای جنوبی خودداری کردند.

 

با این وجود فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفته تا یک بازی تدارکاتی را ترتیب دهد که به احتمال زیاد برابر اکوادور خواهد بود. قطعی شدن این بازی می تواند تعطیلات لیونل مسی را تحت تاثیر قرار دهد. فوق ستاره بارسا پس از بازی با اوئسکا و سوسیداد فرصت استراحت خوبی به دست آورده بود و باید دید که حاضر می شود برای یک بازی دوستانه به آرژانتین سفر کند یا خیر.

 

 

 

 

رابطه خوب و لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته احتمالا باعث خواهد شد تا هر تصمیمی از سوی مسی پذیرفته شود.

بارسا پس از وقفه بازی های ملی باید به مصاف وایادولید و رئال مادرید برود و در نگاه اول به نظر نمی رسد لیونل مسی برای بازی دوستانه ملی اسپانیا را ترک کند.

 

تیم ملی آرژانتین بارسلونا لیونل مسی آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آرژانتین بارسلونا لیونل مسی آرژانتین لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز در بازی دوستانه به مصاف کاستاریکا رفت و با نتیجه 3-1 برنده شد.

قهرمان جام جهانی 2022 در نیمه اول با ارائه‌ نمایشی تقریبا ضعیف، عملکرد عجیبی داشت. اینطور به نظر می‌رسد که آن‌ها در وقت استراحت به شدت این عملکرد را بررسی کردند چون در نیمه دوم تیم متفاوتی نشان دادند.

در طول 45 دقیقه اول، قهرمان جهان مقابل تیم جوان کاستاریکا با یک گل شکست خورد. گل کاستاریکا در دقیقه 34 توسط اوگالده به ثمر رسید و آن‌ها برنده به رختکن رفتند.

در غیبت لیونل مسی، تماشاگران این بازی فکر می‌کردند که کدام بازیکن در این رختکن کنترل تیم را به دست می‌گیرد و یک بازگشت را رهبری می‌کند. یک نفر جلو رفت تا در 45 دقیقه دوم هم قفل دروازه حریف را شکسته و هم تیمش را از بحران خارج کند: آنخل دی‌ماریا.

این وینگر به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان آرژانتین گل بی نظیری را که تیمش برای فرار از شکست در لس آنجلس به آن نیاز داشت، به ثمر رساند. ضربه ایستگاهی تماشایی دی‌ماریا در دقیقه 52 باعث ایجاد حرکت شد و بازی را به تساوی کشاند. همین گل، راه را برای گل‌های الکسیس مک آلیستر و لائوتارو مارتینز برای کسب پیروزی 3-1 هموار کرد.

گل مک آلیستر خیلی زود به ثمر رسید و او تنها 4 دقیقه پس از دی‌ماریا موفق شد تیمش را پیش بیندازد. او درون محوطه جریمه موفق شد ضربه بلوکه شده پس از برخورد به تیرک را با ضربه سر به درون دروازه هدایت کند.

بدون مسی، آرژانتین با آزمون سختی روبرو شد و در برخی مواقع از این بازی با مشکل مواجه شد. بخشی از آن به خاطر بازی دیدنی کیلور ناواس بود که درون دروازه کاستاریکا عملکرد قابل توجهی داشت.

با این حال، آرژانتین هم به خصوص در نیمه اول بازی دیدنی و قدرتمندی را ارائه نکرد اما در نیمه دوم بهتر شد و لائوتارو مارتینز هم موفق شد پس از 18 ماه برای آرژانتین گل بزند. او روی پاس رودریگو دی‌پل در دقیقه 77 موفق شد سومین گل تیمش را بزند.

در نهایت آرژانتین که خودش را برای کوپا آمه‌ریکا در تابستان آماده می‌کند این بازی را با برد پشت سر گذاشت تا فیفادی مارس را بدون شکست سپری کند. آن‌ها قبل از این در بازی مقابل السالوادور هم برنده از زمین خارج شده بودند.

دیگر خبرها

  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • خلاصه بازی آرژانتین 3-1 کاستاریکا (دوستانه ملی - 2024)
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • تفاوت آرژانتینِ بدون مسی و آرژانتینِ مسی!‏
  • اتفاق عجیب برای لیونل مسی
  • تشرف حدود ۲۷۰ هزار زائر به حرم شاهچراغ در هفته نخست تعطیلات نوروز