Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@21:00:57 GMT

پخش زنده مس نوین کرمان - پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۰۷۲۲

پخش زنده دیدار مس نوین کرمان - پرسپولیس

ادامه بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز گذشته شروع شد و امروز نیز با هشت دیدار ادامه پیدا خواهد کرد. در یکی از مهم ترین بازی های امروز، تیم های پرسپولیس و مس نوین کرمان باید از ساعت 15:00 در کرمان به مصاف هم بروند که می توانید این دیدار را از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

 مس نوین کرمان - پرسپولیس

اخبار داغ 

میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شدند / استقلال در عربستان؛ پرسپولیس در هند نایب رییس باشگاه پورتو: به بازیکنان بیشتری شبیه طارمی نیاز داریم حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسپانسر اینتر | پیشنهاد یک کمپانی تولید محتوای بزرگسالان به اینتر تیم منتخب هفته سوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس نوین کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دقایقی پیش به پایان رسید و در حالی که ازبکستان با نتیجه عجیب یک بر صفر در حال شکست از ویتنام بود، در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد و سپس در ثانیه‌های پایانی حساب کار را به سود خودش عوض کرد تا آخرین تیم راه یافته به مرحله یک نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیای 2024 لقب بگیرد.
تیم ملی ایران ساعاتی پیش توانسته بود با پیروزی مقتدرانه برابر قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی برسد و با این وصف یکی از دیدارهای نیمه نهایی میان ازبکستان و ایران برگزار می‌شود. همچنین دیگر دیدار نیمه نهایی میان دو کشور تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است با صعود ازبکستان به مرحله نیمه نهایی 4 سهمیه آسیا در جام جهانی ازبکستان که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود، مشخص شد و حالا یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم شکست خورده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد