Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، برنامه «دست در دست» در روز عید مبعث طی دو نوبت پخش میزبان سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون و حسن رحیمی کشتی‌گیر و دارنده مدال‌ طلای مسابقات قهرمانی کشتی جهان  و مدال برنز المپیک بود.

سپند امیرسلیمانی با حضور در برنامه «دست در دست» با بیان اینکه به خاطر مراعات شرایط کرونایی حدود ۶ تا ۷ ماه مراعات کردم و با هیچ کس حتی پدر و مادرم که طبقه پایین منزل هستند، رفت‌ و آمد نداشتم، اظهار داشت: اما یک روز صبح بیدار شدم و دیدم کرونا گرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود دو هفته سخت را هم سپری کردم. اما پس از آن در دو سریال کار کردم.

امیرسلیمانی افزود: همین‌طور پس از سال‌ها در شبکه دو در مجموعه‌ای برای کودک کار می‌کنم. همراه با گروه خوب عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) نقش یک کِرم را بازی می‌کنم! اما واقعا ایده نو و جالبی دارد. برای رسیدن به محل ضبط این برنامه هر روز باید ۱۱۰ کیلومتر رانندگی کنم.

وی درباره میراث بازیگری به نسل بعدی خانواده امیرسلیمانی گفت: پسر کمند (امیر سلیمانی) خیلی به بازیگر علاقه‌مند نیست من هم هنوز به نسل بعد نرسیده‌ام.

عمل به مسئولیت اجتماعی وظیفه همه ورزشکاران و هنرمندان است 

حسن رحیمی جوان کشتی‌گیر ایرانی در برنامه دست در دست  از ادای وظیفه اجتماعی خود و قهرمانان و هنرمندانی مثل پرویز پرستویی، رسول خادم و علی کریمی در یک موسسه خیریه سخن گفت که حتی کرونا هم مانع خدمت‌رسانی آنها نشده است.

رحیمی بیان داشت: وظیفه ورزشکاران، قهرمانان و هنرمندان است  که در کنار هم مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند؛ امروز قهرمانان و هنرمندان زیادی کنار ما در موسسه خیریه خادمین علی بن ابیطالب (ع) فعالیت می‌کنند. یکی از این هنرمندان پرویز پرستویی است که همیشه پای کار بوده و هیچ‌چیز حتی کرونا هم باعث نشده تا از مسئولیت اجتماعی خود شانه خالی کند.

وی به خاطرات سفرهایی که به همراه پرویز پرستویی در این گروه خیریه داشته‌اند اشاره کرد و گفت: کشتی‌  ورزش مورد علاقه استاد پرستویی است و بحث‌های زیادی حول محور ورزش کشتی با هم داشته‌ایم. ایشان همه بازیکنان پیشکسوت این رشته ورزشی را می‌شناسند و برای رقابت‌های مختلف هم به ما انگیزه و روحیه می‌دهند.

این کشتی‌گیر ادامه داد: در این گروه خیریه وقتی ارزاق را توزیع می‌کنیم پرویز پرستویی جلوتر از ما بسته‌ها را می‌گیرند و حرکت می‌کنند و ما را به فعالیت بیشتر فرا می‌خوانند.

وی همچنین از کمک‌های علی کریمی برای کمک ۱۵۰ میلیونی ساخت مدرسه راهنمایی سه کلاسه برای روستای ملاآباد کشوری در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ۲۴ واحد ۳۵ متری هم برای مردم ساخته شد تا این روستا از حالت کپری خارج شوند.

دارنده مدال المپیک تابستانی ۲۰۱۶ در توضیحی بیشتر در برنامه دست در دست افزود: این موسسه خیریه حدود ۲۱ سال است تاسیس شده و در ابتدا رسول خادم این موسسه را به صورت محرمانه اداره می‌کردند. حدود سه چهار سالی است که در فضای مجازی مطرح شده است؛ ضمن اینکه در روزهای کرونایی هم فعال‌تر از قبل در این مسیر حرکت می‌کنیم. این وظیفه روی دوش همه کسانی است که برای شان هزینه شده است.

قهرمان کشتی‌گیر ادامه داد: ورزشکارانی از رشته‌های مختلف تکواندو، کاراته، تیراندازی، کشتی و ... کنار هم هستیم و سعی می‌کنیم زحماتی که مردم و خیرین متقبل می‌شوند را در لباس یک خادم به دست نیازمندان برسانیم.

به گزارش ایرنا، «دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که جمعه و شنبه هر هفته بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهان‌پور، رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، مهشید جوادی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن، مسعود اسکویی، عذرا وکیلی، مرتضی امیری اسفندقه، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی، علیرضا بدیع، مریم سعادت، علیرضا مسعودی، ناهید امیریان، نادر سلیمانی، انوش معظمی، حسن خلقت‌دوست بوده است.

برچسب‌ها مسعود اسکویی علی کریمی پرویز پرستویی سازمان تبلیغات اسلامی رسول خادم کیانوش جهانپور نادر سلیمانی سیاوش طهمورث سپند امیرسلیمانی ایرج حریرچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود اسکویی علی کریمی پرویز پرستویی مسعود اسکویی علی کریمی پرویز پرستویی سازمان تبلیغات اسلامی رسول خادم کیانوش جهانپور نادر سلیمانی سیاوش طهمورث سپند امیرسلیمانی ایرج حریرچی اخبار کنکور سپند امیرسلیمانی پرویز پرستویی دست در دست کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تمام این ۱۲ سال، منتظر این اخبار بودم

همسر شهید رضایی‌نژاد در صفحه شخصی خود نوشت: «اندازه تمام لحظات رفتن داریوش در تمام این ۱۲ سال و.. منتظر این اخبار بودم؛ به خون‌های بی‌گناه ریخته‌تان سوگند که ما پیروزیم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای در صفحه شخصی خود در واکنش به پاسخ سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی نوشت:

«اندازه تمام لحظات رفتن داریوش در تمام این ۱۲ سال و.. منتظر این اخبار بودم؛ به خون‌های بی‌گناه ریخته‌تان سوگند که ما پیروزیم.»

کد خبر 744255

دیگر خبرها

  • کشف یک گودال عجیب در وسط مزرعه + فیلم
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • (تصاویر) مزرعه عروسک‌ها
  • مزرعه عروسک ها در یک روستا
  • (تصاویر) مزرعه کُلزا نقاشی زرد رنگِ طبیعت
  • «تمساح خونی» پرفروشترین فیلم هفته ؛ «پرویز خان» در رده آخر
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • تمام این ۱۲ سال، منتظر این اخبار بودم
  • در تمام این ۱۲ سال، منتظر این اخبار بودم