Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از سپاه نیوز، در پی عروج آسمانی سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است: عروج آسمانی مجاهد نستوه و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معزز  وی تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلامی با اشاره به مجاهدت‌های سردار کوسه‌چی اظهار داشت: مجاهدت‌های ماندگار آن سردار عالیقدر و ایثارگر در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال و امنیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های مختلف فرماندهی در غرب کشور و یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی سپاه در استان‌های غیور و مجاهدپرور خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و نیز تلاش‌های خستگی‌ناپذیر در قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) پس از آن دوران تاریخ‌ساز و افتخارآمیز؛ همواره برای جامعه اسلامی و انقلابی الهام‌بخش و به ویژه برای نسل‌های امروز و آینده این مرز و بوم آموزنده و به مانند خورشیدی تابناک، راهگشا خواهد بود.

فرمانده کل سپاه افزود: نام، یاد و آرمان‌های بلند آن سردار فداکار و مخلص را گرامی می‌دارم و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای خانواده معظم و خاندان داغدیده و همرزمان مکرم وی، صبر در مصیبت و توفیق توأم با پاداش الهی طلب می‌کنم.

به گزارش ایرنا،  سردار سرتیپ پاسدار محمدحسن کوسه‌چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و از یادگاران جانباز و فرماندهان دوران دفاع مقدس صبح امروز (جمعه) دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین سلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین سلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین سلامی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اخبار کنکور قرارگاه مرکزی حضرت خاتم نیروی زمینی دفاع مقدس کوسه چی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را آشکار کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود