Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:54:31 GMT

دشمن می‌خواهد جوانان پرشور را خسته کند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۱۷۵۹

دشمن می‌خواهد جوانان پرشور را خسته کند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه  بیان کرد: با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند«دشمن در مقام قطع زنجیره تواصی به صبر و حق است»، تواصی به صبر و حق مقدمه صبر و بصیرت در جامعه است.

او ادامه داد: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب باید مردم مسیر درست و دوست و دشمن خود را بشناسند، فریب نخورند و مسیر را به درستی طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بوشهر تاکید کرد: این بصیرت، صبر می‌طلبد و باید با استقامت در این مسیر گام برداشت. انسان‌های بصیر هم باید دست دیگران را بگیرند، هدایت کنند.

بیشتر بخوانید

از درون کشور نباید صدای ضعف بیرون برود

دشتی عنوان کرد: امروز دشمن با تشدید تحریم‌ها، سختی‌ها، مشکلات و ترویج اخلاقیات انحرافی در تلاش است جوانان پرشور و نشاط جامعه را خسته کند، در این شرایط آنچه جامعه بیش از همه چیز به آن نیاز دارد تواصی است.

او با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهید و شهادت گفت: شهدا مایه حفظ نظام و هدایت‌گر این امت هستند و به گردن ملت ایران حق دارند.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: باید به تاسی از ائمه (ع) که دستور دادند همواره باید به یاد امام حسین (ع) بود باید به یاد شهدا باشیم و نام و سیره آن‌ها را زنده نگهداریم و به جامعه معرفی کنیم.

دشتی با تبریک مبعث رسول خدا (ص)،  مبعث پیامبر (ص) را سرفصل نورانی تاریخ انسانیت و بشریت خواند و سپس با اشاره به سوم شعبان سالرو میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، عنوان کرد: امام حسین (ع) حق عظیمی بر حیات روحی و معنوی انسان‌ها دارد.

او افزود: قداست امروز سبزپوشان پاسدار نشات گرفته از تاسی به امام حسین (ع) است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به چهام شعبان  سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز گفت: جانبازان در راه حفظ انقلاب از جان خود گذشتند و همین افراد باید امروز از سردمداران بصیرت مردم باشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه موقت بوشهر شهدا ایثارگران بصیرت امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان یزد گفت: جشنواره قلب شهر 
با هدف حمایت و تشویق ستاد‌های برتر برگزاری نمازجمعه استان یزد، آموزش و ایده گرفتن ستاد‌ها از یکدیگر و رشد و تعالی نماز جمعه در ۱۱ محور برگزار شد. 
حجت الاسلام نجم الهدی، دعوت و میزبانی از کودکان و نوجوانان، برپایی میز خدمت و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری را ازمحور‌های ارزیابی ستاد‌های نمازجمعه در این جشنواره برشمرد. 
آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (ص) در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزشمند نمازجمعه بر جذب حداکثری و درک و فهم دقیق از جامعه تاکید کرد.
آیت الله سعیدی، با ذکر مثال از سردارشهید حاج قاسم سلیمانی گفت:حاج قاسم سعی میکرد همه را در صحنه نگه دارد، حتی افرادی که پوشش مناسبی نداشتند به آنها نگاه مناسبی داشت. 
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دراین مراسم، با تاکید بر جذب جوانان و گسترش برنامه‌های فرهنگی گفت:جوانگرایی، امید آفرینی و استفاده از ظرفیت جوانان در جهاد تبیین باید محور فعالیت ستاد‌های نمازجمعه باشد.
آیت الله ناصری، براهمیت و نقش جایگاه مقدس نمازجمعه در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.
در این مراسم ازستاد نمازجمعه میبد در اجرای ویژه برنامه‌های معرفی کتاب و محصولات فرهنگی، ستادنمازجمعه اردکان در تبلیغ و تولیدات هنری و رسانه‌ای، ستاد نمازجمعه مهریز در دعوت از اقشار مختلف برای حضور در نمازجمعه، ستاد نمازجمعه ده بالا در استقبال، راهنمایی و پذیرایی از نمازگزاران، ستاد نمازجمعه یزد در برپایی میز‌های خدمت رسانی و پاسخگویی، ستاد نمازجمعه تفت در میزبانی از کودکان، ستاد نمازجمعه بخش بهمن ابرکوه در برنامه‌های ویژه جوانان و نوجوانان، ستاد نمازجمعه مهریز در هویت بخشی و سازماندهی خادمان افتخاری، ستاد نمازجمعه بافق در فضاسازی و ارائه‌های محیطی، ستاد نمازجمعه تفت در چینش مناسب وهنرمندانه برنامه‌های تریبون نمازجمعه و ستاد نمازجمعه اشکذر در تحقق جهاد تبیین تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند