Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: در خرداد ماه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود که از همه کسانی که در این عرصه مسئولیت دارند، انتظار می رود که اجرا و نظارت این انتخابات را با دیدی بالاتر از جریانات سیاسی و گرایش‌ها ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه گرایش سیاسی دارند اما باید اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات از میان معتمدین و انسانهای با تقوا و عادل انتخاب شوند تا از حقوق داوطلبین و مردم صیانت شود.

ایت الله دژکام بیان کرد: همه کسانی که فرآیند انتخابات پیش رو را مدیریت می‌کنند و مجری یا ناظر بر انتخابات هستند باید در مقابل همه به خصوص گرایش‌های سیاسی مخالف عادل و منصف باشند.

امام جمعه شیراز بر رعایت شئون اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: حجاب اسلامی باید در سطح جامعه و به خصوص اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) رعایت و ظاهر این شهر مذهبی نیز حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی جامعه و مردم در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: با همت مردم و مسئولان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی در سطح استان فارس توزیع شد.

آیت الله دژکام ادامه داد: نظارت بر قیمت ها باید تشدید شود که در این خصوص باید مدیران مربوطه پیگیری لازم را انجام داده و به ویژه در حوزه کنترل واسطه ها که موضوع پیچیده‌ای است نظارت ها تشدید و برخورد قاطع شود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: اصلاح فرآیند توزیع کالا و خدمات باید از درون اداراتی که متولی این حوزه  هستند شکل گیرد.

وی گفت: از ویژگی های سال ۱۴۰۰ این است که در این سال ۲ بار میلاد حضرت ولی عصر (عج) برگزار خواهد شد و به همین دلیل باید در سال آینده به قرآن و عترت توجه ویژه کرد که بر این اساس با همکاری مدیران فرهنگی و سازمان های مردم نهاد شیراز شورای قرآن و عترت در شهر سومین حرم اهل بیت (ع) تشکیل شده است تا اقدامات شاخص و ممتازی در این حوزه در سال آینده برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: این شورا در راستای آموزش قرآن به جامعه هدف و برگزاری باشکوه تر مناسبت‌های مذهبی در شیراز شکل گرفته است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات امام جمعه شیراز آیت الله دژکام نظارت بر قیمتها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان پرونده تخلف برای ۹ واحد صنفی و‌ خدماتی تشکیل شده است. - اخبار استانها -

ایرج حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در قالب نظارت برمساجد، نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، تاسیسات خدماتی، مراکز امداد خودرو و ... به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف نظارت بر نصب قیمت کالا تاریخ اعتبار مصرف کالا، برخورد با گران‌فروشی و ... در محورهای ارتباطی سطح استان از طریق انجام گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره‌کل صمت، اداره‌کل راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی تاکنون برای 9 واحد صنفی به علت عدم نصب قیمت بر کالا، نداشتن نرخنامه معتبر و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته در سطح استان پرونده‌های تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده، افزود: گشت‌های مشترک نظارتی در تمامی محورهای مواصلاتی در سطح استان در حال انجام است.

حسن‌پور عنوان کرد: مردم استان و‌ مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران فروشی، عدم درج قیمت بر کالا و ... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره‌کل صمت استان به شماره 124 گزارش کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان