Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:30:10 GMT

گوش شنوایی برای شنیدن صدای مردم و رفع گرانی‌ها نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۲۱۹۳

گوش شنوایی برای شنیدن صدای مردم و رفع گرانی‌ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با بیان اینکه انسان در همه موضوعاتی که یک جامعه اسلامی به آن نیازمند است باید احساس مسؤولیت کند، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را داریم.

امام جمعه شهرضا با اشاره به آغاز زمان ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر افزود: همه ما باید بدانیم خدمت‌گزاری به مردم یک ارزش است، کسانی که توانایی دارند و احساس می‌کنند، می‌توانند به مردم خدمت کنند از این ظرفیت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جوانانی که دغدغه دارند و وقتی کمبودها و غصه‌های رهبر معظم انقلاب را می‌بینند، دل‌شان می‌سوزد به میدان بیایند، گفت: در نظامی که اینقدر خون ریخته شده است، نباید بی‌تفاوت باشیم، در حال حاضر ظرفیت خوبی برای افرادی که توانایی برنامه‌ریزی و خدمت به مردم را دارند، فراهم شده است تا در انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کنند.

صالح با بیان اینکه الگوی جوانان ما شهید حاج محمد ابراهیم همت است که در سن ۲۸ سالگی فرماندهی بزرگ‌ترین لشکر رزمی محمد رسول الله را عهده‌دار شد، عنوان کرد: یک جوان ۲۸ ساله غوغای بزرگی به پا کرد و دشمن را زمین‌گیر کرد.

امام جمعه شهرضا با اشاره به تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: همه ما نسبت به شهدا باید دین خود را ادا کنیم، همه چیز در کشور مدیون شهدا است، در استان اصفهان ۲۴ هزار شهید و ۴ هزار مسجد فعال داریم، برای هر مسجدی که امروز باز است و در آن نماز برگزار می‌شود، ۶ شهید داده شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه ماه شعبان منشأ خیرات و برکات است و این ماه سراسر رحمت و رضوان است، افزود: روز تولد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و میلاد قمر بنی هاشم به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است.

صالح با اشاره به نقش راهبردی سپاه پاسداران در حفظ و صیانت انقلاب گفت: تصمیم راهبردی حضرت امام (ره) در تأسیس سپاه پاسداران برای تضمین و حفاظت، صیانت از انقلاب، استقلال و امنیت ملی یک تصمیم ماندگار بود، سپاه در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی این مملکت را از گزند دشمنان محفوظ می‌دارند؛ درخشش این نهاد را در همه صحنه‌های جهاد و مبارزه با دشمن، تاریخ ثبت کرده است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به روز جانباز عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمله جانبازان است و عزیزترین جانباز این کشور مقام معظم رهبری هستند، جانبازان سندهای ماندگار انقلاب هستند، امروز جانبازان حجت هستند برای اینکه خط امام (ره) را از انحراف نجات دهند و قلب شکسته بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که خداوند به جانبازان داده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث گفت: رهبر معظم انقلاب سیاست خارجی جمهوری اسلامی در برخورد با دولت‌ها و ملت‌ها را با استناد به آیات قران بیان کردند و فرمودند ما بر اساس قرآن با کسانی که با ما دشمنی می‌کنند باید مبارزه کنیم، اما هر ملتی که با نظام جمهوری اسلامی دشمنی نکند ما با آن کشور کاری نداریم.

صالح با بیان اینکه همه فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشأت گرفته از قرأن و روایات ائمه است، بیان کرد: مسأله گرانی اجناس دغدغه‌ای برای مردم و مسؤولان شده است اما گوش شنوایی نیست، رهبر معظم انقلاب فرمودند، گرانی غصه‌ای شده برای ما که در روزهای پایانی سال اجناس اینقدر گران شود و یک مشت دلال و واسطه‌ که نمی‌دانیم چه کسانی هستند و از کجا حمایت می‌شوند وحتی قوه قضائیه هم نمی‌تواند با آن‌ها برخورد کند و این جای تعجب دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرضا گرانی اجناس انتخابات شوراهای اسلامی شهر تأسیس بنیاد شهید دلال رهبر معظم انقلاب جمعه شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ اظهار داشت: در بیانیه گام دوم امام خامنه ای (حفظه الله)، انقلاب اسلامی قبل از اینکه انقلابی سیاسی باشد انقلابی فرهنگی معرفی می‌شود، انقلاب اسلامی ایران، دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد. عیار معنویت و اخلاق را در فضای عمومی جامعه به گونه‌ای چشم‌گیر افزایش داد و فضا به سود دین و اخلاق دگرگون شد و این معجزه‌ای دیگر از انقلاب و نظام اسلامی فعال و پیشرو است.

وی افزود: اگر متخاصمان به انقلاب اسلامی از عبرت‌های انقلاب درس آموخته بودند دست از دشمنی با مردم ایران برمی داشتند. امداد غیبی و پشتیبانی و نصرت مستمر در عرصه‌های مختلف از اول انقلاب تا امروز به حضور مردم و ایمان برآمده از معارف دینی آنان وابسته است.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: ملت ایران به نصرت و وعده الهی ایمان دارند و در راه آبادانی دنیا و آخرت، جوانان خود را آماده رویایی با دشمنان تربیت کرده‌اند، از ویژگی‌های مهم عملیات وعده صادق همگرایی میدان و دیپلماسی بود، که قدرت، توازن، هماهنگی، هم‌پوشانی، هم‌صدایی و هم‌گامی مردم و نظام را به نمایش گذاشت، از طرف خودم و همه مردم جزیره مقاومت خارگ صمیمانه به نمایندگی از ارتش و سپاه صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام کارگر گفت: همانگونه که عملیات وعده صادق در جنگ سخت موفق آمیز بود و طرح نور توسط فراجا نیز حوزه جنگ نرم نیز همراه با موفقیت هست. صمیمانه از مجموعه محترم نیروی انتظامی به ویژه فرماندهی مقتدر جناب آقای سردار رادان تشکر می‌کنیم. عقبه جنگ سخت در تهاجم فرهنگی است که به دنبال تخدیر جامعه و حیا و غیرت زدایی است.

امام جمعه خارگ در پایان یادآور شد: مردم در کنار نیروی انتظامی هستند و ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی صراحت در اجزای قانون حجاب دارد. اون کسانی که غافل هستند با تذکر روشن می‌شوند و تمکین می‌کنند اما آن سلبریتی و ورزشکار که عامدانه قانون را رعایت نمی‌کند باید توسط دستگاه قضائی و دادستانی پیگیری شود.

کد خبر 6082458

دیگر خبرها

  • طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است
  • (ویدئو) وضعیت اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • ببینید | تصاویری از وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • ببینید | روایت تسنیم از امنیت در کوه‌های انرژی هسته‌ای در اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار
  • شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی