Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:24:54 GMT

احتمال برگزاری دیدار فولاد - العین در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۲۳۱۹

احتمال برگزاری دیدار فولاد - العین در عربستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد از احتمال برگزاری دیدار این تیم مقابل العین در عربستان خبر داد.

در حالی که چند روز پیش سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد از برگزاری دیدار این تیم مقابل العین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه شهدای فولاد خبر داده بود، امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت که احتمالا این بازی در عربستان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سعید آذری عنوان کرده است که "با توجه به تصمیمات جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا این امکان وجود خواهد داشت که با توجه به این که برنده دیدار العین امارات و فولاد ایران همگروه تیم النصر عربستان خواهد بود، مسابقه پلی آف العین - فولاد نیز در عربستان برگزار شود."

همچنین فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و عربستان به عنوان میزبان بازی های گروه های اول، سوم و چهارم انتخاب شده است. برنده دیدار فولاد و العین نیز در گروه چهارم با حریفان رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

بودجه المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی فرانسه می‌تواند چند میلیارد یورو افزایش یابد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیر موسکوویسی رئیس دیوان محاسبات فرانسه گفت که هزینه‌های بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی در پاریس می‌تواند بین 3 تا 5 میلیارد یورو باشد.

این مقام ارشد مالی فرانسه گفت: هنوز نمی‌دانیم هزینه میزبانی بازی‌های المپیک چقدر است. اعضای اتاق حسابداری پس از پایان مسابقات حسابرسی را انجام خواهد داد. بازی‌ها ممکن است 3 تا 5 میلیارد یورو هزینه داشته باشد. این هزینه‌ها تأثیر بزرگی بر بدهی عمومی نخواهد داشت.

بر اساس برآوردهای اولیه، هزینه‌ المپیک 9 میلیارد یورو برآورد شده که هزینه‌های کمیته برگزاری بیش از 4 میلیارد یورو است. بازی‌های المپیک پاریس از 5 مرداد در پاریس آغاز می‌شود.

اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک 2024 پاریس

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید