Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قرار بود فولاد بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را در خانه برگزار کند ولی ظاهرا این میزبانی از این تیم گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تنها میزبانی باقی مانده فوتبال ایران در آسیا از ایران پس گرفته شد تا در سال جاری هیچ میزبانی نداشته باشیم.

در حالی که پیش از این AFC میزبان دیدار فولاد و العین امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را تیم ایرانی اعلام کرده بود ولی این میزبانی در سایت AFC دیگر دیده نمی‌شود و ظاهرا این بدان معناست که مکان این مسابقه تغییر کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داده که دیگر بازی‌های پلی آف مکانش مشخص است و در سایت AFC می‌توان نام ورزشگاه میزبان را مشاهده کرد اما میزبان بازی فولاد مشخص نیست.

در نامه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه فولاد ارسال کرده قید شده با وجود اعطای میزبانی به نماینده ایران اما ممکن است میزبانی پلی آف هم به کشور محل برگزاری مسابقات گروهی داده شود. در این شرایط ممکن است بازی فولاد و العین امارات نیز در کشور عربستان برگزار شود. اتفاقی که به طور کامل دست ایران را از میزبانی در رقابت های مختلف بین المللی در قاره آسیا محروم می‌کند.

 سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هم امروز در صفحه شخص خود خود این مساله را اعلام کرده است. او خبر از احتمال برگزاری دیدار فولاد و العین در عربستان داده است.

بدین ترتیب در سال جاری هیچ رویداد آسیایی در فوتبال در ایران برگزار نخواهد شد و با تصمیم AFC تمام میزبانی های ایران لغو شده.

‌در لیگ قهرمانان پرسپولیس، استقلال و تراکتور به عنوان 3 نماینده حاضر در دور گروهی لیگ قهرمانان در کشورهای دیگر بازی های متمرکز خود را برگزار خواهند کرد. همچنین میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی نیز به ایران داده نشده و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات در کشور بحرین برگزار می شود.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد