Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری، مسئولان فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و انتظامی باید این حقیقت قابل انکار را باور نمایند که مدت هاست میزان درگیری،نزاع دسته جمعی و شرارت در استان و شهرکرد مرکز استان بشدت افزایش یافته و این پدیده زشت و ناپسند در حال گسترش و فراگیر شده است.

بامداد امروز  و راس ساعت 1:30 دقیقه یک تصادف شدید و هولناک در یکی از چهار راه های شلوغ و پر ترافیک شهرکرد بوقوع پیوست بین دو خودرو سواری پژو ،پس از این حادثه سرنشینان 2 خودرو که هر 2 خودرو سرنشین زن و بچه همراه داشتند، به جان هم افتاده و به بدترین شکل ممکن به جان هم افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان این درگیری و شرارت  فیزیکی و لفظی بود که دل هر بیننده و رهگذری را بدرد می آورد.

این درگیری و نزاع دسته جمعی بیش از یک ساعت بطول انجامید و ماموران پلیس هم حریف هر 2 طرف دعوا نبوده و پس از چند دقیقه ای مجدد به جان هم افتاده و از خجالت هم با مشت،لگد و فحاشی های زشت و رکیک در می آمدند.

در نهایت یکی از ماموران با شلیک هوائی تا چند دقیقه ای جو حاکم بر چها ر راه محل تصادف را آرام نمود اما این پایان ماجرا نبود و با گذشت کمتر از 10 دقیقه 2 طرف دعوا مجدد و به مراتب خشن تر و تازه نفس تر به جان هم افتاده و یکدیگر را بشدت مجروح و زخمی نمودند. 

حال باید پرسید تصادف 2 خودور یک امر طبیعی و غیر قابل اجتناب است، اما اینکه این رفتارهای خشن و  شرارت های پس از برخورد 2 خودرو چه تاثیری می تواند بر روی افراد و روحیه ی آنها داشته باشد باید جامعه شناسان فرهنگی و اجتماعی و مسئولان  ذیربط ورود نموده .

در خاتمه یادآور می شود استان چهار محال و بختیاری در چند سال اخیر در نزاع دسته جمعی ،درگیری خیانی و شرارت  توانسته یک رکورد خوب ثبت کند و از خیلی استان های مرزی پیشی گرفته و جزء استان های برتر در این زمینه باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرارت درگیری خانوادگی شهرکرد تصادفات جان هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد خبر داد و گفت: راه‌اندازی مراکز آموزشی شهروندی در نقاط مختلف شهر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اکبر ایازی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازدید از مرکز آموزش شهروندی ناحیه غرب شهرکرد اظهار کرد: راه‌اندازی این مرکز در ناحیه غرب شهرکرد لازم بود و از زمان احداث و راه‌اندازی آن آسیب‌های اجتماعی این منطقه با کاهش محسوسی روبه‌رو شده است.

وی افزود: بخش عظیمی از مشکلات اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی دارد؛ لذا راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی ناحیه غرب شهرکرد تا حدود زیادی بسیاری از مشکلات را با برگزاری فعالیت‌های متنوع برطرف کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: ۶۰ موضوع مختلف در حوزه‌های ترافیک، پسماند، آسیب رساندن به اموال عمومی و… را که معضل اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شد، برای فعالیت‌های مرکز آموزش شهروندی جمع‌بندی کردیم که خوشبختانه تا به امروز نتیجه قابل‌قبولی داشته است.

ایازی با بیان این‌که در زمان بهره‌برداری از مرکز آموزش شهروندی شهرداری شهرکرد ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد، تصریح کرد: امسال و در سال ۱۴۰۳ نیز ۱۰ میلیارد ریال بودجه مجزا برای این مرکز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی مرکز آموزش شهروندی توسط شهرداری شهرکرد یک ظرفیت بزرگ برای حضور و استفاده سایر ادارات فرهنگی است، افزود: تاکنون به همه ادارات از جمله اداره کل آموزش‌وپرورش، اداره کل بهزیستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل زندان‌های استان و… اعلام شده است که می‌توانند با برگزاری برنامه‌های متنوع از ظرفیت این مجموعه استفاده کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، ادامه داد: اداره کل زندان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری از ادارات فعالی است که به‌صورت مستمر با برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به درستی از این ظرفیت عظیم استفاده می‌کند.

کد خبر 747682

دیگر خبرها

  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری