Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:19:37 GMT

اعطای میزبانی فولاد از العین به عربستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۲۹۲۷

اعطای میزبانی فولاد از العین به عربستان

مدیرعامل فولاد خوزستان با تایید گرفته شدن میزبانی از این باشگاه در پلی‌آف لیگ قهرمانان گفت: به طور حتم از طریق فدراسیون فوتبال مستندات خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری با اشاره به گرفته شدن امتیاز میزبانی از این باشگاه در پلی‌آف لیگ قهرمانان و تعیین عربستان به عنوان میزبان دیدار برابر العین امارات اظهار داشت: میزبانی فولاد از العین امارات به صورت رسمی به ما اعلام شده بود اما به یکباره اعلام کردند این میزبانی از فولاد خوزستان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این اتفاقی که رخ داد باشگاه فولاد خوزستان بیشتر از دیگر تیم‌های ایرانی بابت از دست دادن میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا متضرر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: با این شرایط جدید ما باید در عربستان به مصاف العین برویم و در صورتی که این تیم را شکست بدهیم در همان کشور مسابقات مرحله گروهی خود را انجام بدهیم که ظلم بزرگی به تیم فولاد خوزستان است.

آذری تاکید کرد: اینکه به خاطر تحریم‌های ظالمانه چنین شرایطی برای باشگاه‌های ایرانی رخ دهد ظلم بزرگی است زیرا در مرحله مقدماتی همه هزینه‌ها به عهده تیم میزبان است و قرار نیست پولی مبادله شود.

وی در پایان گفت: به طور حتم فردا از طریق فدراسیون فوتبال مستندات خود را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار خواهیم داد تا اعتراض خود را به این تصمیم ظالمانه نشان دهیم.

در حالی که پیش از این AFC میزبان دیدار فولاد و العین امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را تیم ایرانی اعلام کرده بود، این میزبانی در سایت AFC دیگر دیده نمی‌شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سعید آذری فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال میزبانی فولاد خوزستان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

فرهاد مجیدی برای العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

tags # فرهاد مجیدی ، اینستاگرام ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست