Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:11:50 GMT

سمن" فناوران هوش برتر" برگزیده جشنواره ملی اتفاق شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۳۰۶۰

سمن' فناوران هوش برتر' برگزیده جشنواره ملی اتفاق شد

عزت دوست گفت: سمن فناوران هوش برتر با کسب بالاترین امتیاز برگزیده جشنواره ملی اتفاق ۳ شد.

«فیروز عزت دوست» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهارکرد: با توجه به برگزاری دوره ای جشنواره ملی اتفاق ۳ به صورت دوسالانه، ضمن ایجاد رزومه کاری برای سمن ها باعث تبلور انگیزه در آنها به جهت مشارکت بیشتر و فعال تر در حوزه های اجتماعی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: در این ارزیابی که از اوایل اسفند ۹۸ آغاز و حدود یکسال به طول انجامید، ۳۲ سمن از استان گیلان شرکت کرده بودند که پس از خوداظهاری، راستی آزمایی و مصاحبه دبیران سمن ها با ستاد ملی ارزیابی در نهایت سمن فناوران هوش برتر به عنوان سمن برتر استان گیلان حائز بالاترین امتیاز و انتخاب نهایی ستاد ملی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: دبیر سازمان مردم نهاد فناوران هوش برتر سید علیرضا روزان است.

 

عزت دوست گفت: آیین اختتامیه جشنواره ملی اتفاق ۳؛ ۲۰ اسفند ماه سال جاری با حضور محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان برترین سازمان های مردم نهاد جوانان و مدیران کل حوزه جوانان به میزبانی شهر تبریز برگزار شد که طی آن برترین سازمان های مردم نهاد جوانان در سطح ملی و استانی معرفی و تجلیل شدند.

 

رییس مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه عضویت افراد به ویژه جوانان در سازمان های مردم نهاد علاوه بر پیشگیری از بزهکاری ها، باعث ارتقای سطح امنیت جامعه می شود، افزود: امسال با مجوز اداره کل ورزش و جوانان گیلان، ۱۰ سازمان مردم نهاد در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بانوان در این استان تشکیل شده است.

 

عزت دوست خاطرنشان کرد: ۱۱۵ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان در محورهای اجتماعی، فرهنگی، ادبی و علمی در سطح استان گیلان فعالیت دارند.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره ملی اتفاق سازمان مردم نهاد رشت جشنواره ملی اتفاق مردم نهاد عزت دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی مقواساز عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت اظهار کرد: رشت و گیلان میزبان شایسته ای برای جشنواره ملی مردمی مدرسه عشق بود.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه و اعتماد به جوانان و نوجوانان بیان کرد: شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان و نوجوانان شکل گرفته است.

سردار مقواساز با اشاره به دستاوردهای جشنواره ملی مدرسه عشق اضافه کرد: بروز خلاقیت‌ها، کشف استعدادها، گستردگی و مشارکت مردم از نقاط مختلف از شاخصه‌های مهم جشنواره مدرسه عشق است.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار جشنواره مدرسه عشق بسیار مطلوب بوده است، افزود: جشنواره مدرسه عشق آغاز حرکت برای بالندگی نبوغ و استعدادهای فرهنگی و هنری است.

کد خبر 6081256

دیگر خبرها

  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است